sandralinneasofia

Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 7 februari 2014 14:19

Du är en utav det finaste jag har
Du ger mig kärlek ingen annan gett mig du ger mig hopp och bekräftelse. Det finns ingen Sannie utan dig. Du har fått mig att växa, och att utvecklas enormt! Jag känner mig inte hel utan dig. Du är min livs kärlek och kommer alltid behöva dig älskling <3
Du är min hjälte & kommer alltid att vara baby <3
Jag älskar bara dig hjärtat <3

Av Sandra Mitrovic - 7 februari 2014 12:18

Klippte mig lite snabbt innan :-)
Resultatet blev såhär

Av Sandra Mitrovic - 7 februari 2014 10:01

Ja varit sjuk sen i Lördags kväll! Men är MYCKET bättre nu så det blir nog skolan på Måndag så länge det är påväg åt rätt håll...
Halsvärken finns kvar men inte lika stark och det har börjat gå över till lite rethosta. Men hoppas tabletterna kan få det att gå över helt så det inte kommer tillbaka!
Så har fått mer än stränga order här hemma att ta det lugnt av både Ante och Tindra ;-) men igår lyssna jag inte för va rastlös som bara den! Och det här med träning får mig att spricka vill träna men får inte :-/ suck så hoppas det här sjuka kan gå över snabbare än vad jag väntar mig!
Men min storasyster fick mig i alla fall att gå med i en grupp på fejjan som är LCHF och det har fått mig att insperera så mycket så jag tycker det är skit kul! Lite nya recept osv! Så nästa månad blir det att handla hem lite LCHF grejor! Lagade något riktigt gott igår med kyckling & bacon och massa gränsaker :-)
Och imorgon tänkte jag ge mig på att laga LCHF pizza :-) och på Söndag ska vi köra vegetarisk och funderar på soppa då vi inte har allt för mycket hemma, men får se hur det blir :-)
Så det blir roligt att leva såhär och testa nya saker!

Känns bra! Så ska försöka gå ner i vikt utan träning! Blir ju inte det lättaste men måste ju försöka.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 februari 2014 09:56

Idag känns det bra än så länge!
Tindra vaknade innan 06:30 vilket inte kändes mega bra men gick upp runt 07:00.. Och gjorde ve frukost osv.. Sen runt 09:00 ställde jag mig 15min på crosstrainern och gjorde mina styrkeövningar och sedan slängde jag mig i duschen och efter de ville Tindra nanna, tänkte först att de är lite tidigt för de men tänkte testar då hon vaknade ju i försig tidigt och ja hon var trött för hon somnade! Så nu ligger jag o nördar lite one tree hill! Ska se om jag kan vila lite åtminstone! Sen när Tindra vaknar och vi käkat lunch ska vi ge oss ut tänkte jag! Först slänga sopor och kolla tvättid men sen åka lite pulka ska slänga på mig mina termos och se fall vi kan göra en snö gubbe eller något i alla fall!! Sen ikväll blir det att kolla på melodifestivalen :-D tänkte alla tre skulle se det om Anteman nu vill ;-P för måste ju se Linus Svenning :-D haha! Och tänkte man kunde göra något gott till men kan inte komma på vad?! :-/
Hoppas ni får en toppen Lördag :-)

Sannie

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards