sandralinneasofia

Alla inlägg under oktober 2018

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig!
Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa.
mitt huvud exploderar, jag exploderar.
jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag alltid själv..
SLÄPP MIG FRI......

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och jag orkar helt enkelt inte mera. Det gör så förbaskat ont.
Ett tag hade jag sån riktig energi o ville vara social och aktivera mina barn. Men den här dött ut. energin kan finnas kvar i mellanåt. Men detta är hemskt. Och man vet inte vart man ska ta vägen längre.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards