sandralinneasofia

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Mitrovic - 10 maj 2014 08:45

Känner mig egentligen väldigt förvirrad och deppig för att skriva men tänkte få ihop något litet!
Vill inte åka ifrån min familj men ska till Sthlm på Måndag med min klass! Ser egentligen inte fram imot de så, men detta måste också göras :-)
Trivs på jobbet och allt flyter på där! Bara väntar på att vi snart ska fråga om jobb osv, så är nervig pga det också!
Och deppig är jag nog för förskyldning förstör både träning och kost :-( suck! Så försöker komma på banan igen, men inte det lättaste och ännu mindre lätt när man jobbar på hamburgare resturang och man måste veta hur dem flesta smakar! Men skärpning när jag kommer tillbaka ditt på fredag, finns ju nyttiga saker man kan koka ihop också!
Men när man är förskyld så är man ju hängig så försöker få in promenader men inte det lättaste :-/
Och Tindra börjar bli så stor, märker det bara mer o mer.
Nä hoppas ni har det bra där ute!

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards