sandralinneasofia

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Mitrovic - 27 april 2014 11:03

Har hunnit vakna, städat och städat! Suck! Men med alleles för mycket saker och S K I T! Så känns det som det aldrig blir riktigt rent :-/ men de får vara såhär nu så får man försöka få bättre ordning till nästa lägenhet!
Många som inte förstår vad jag kämpar! Kämpar för att bli en bättre människa och få ett bra liv med min familj alltså lägenhet i Landskrona och jobb så vi kan leva bättre! Och det bara S K A jag lyckas med! Så nu när lägenheten gått i uppfyllelse är det jobb på tur! Visst är ju inte lägenheten vi ska bo i hela tiden för vi ska flytta så vi får trädgård och större så småningom! Men tyckte det var bättre vi fick något i Landskrona överhuvudtaget först o främst! Och även om Ante tror att han inte vill så vet jag att han innerst inne vill. Eller vill vill han men han vill vara på den säkra sidan och jag är rätt så säker så jag tar chanser för gör hellre det än att leva kvar här i Åstorp olyckliga! Och sen har vi studenten! Kommer ju inte fira den skit mycket men dom som kommer kommer och vi kommer vara hemma hos oss! För vet redan nu att vi inte kommer bli så många och då kan man ändå försöka duka upp här. Eller sitta ute o äta på gräset. (Om det är väder för de) Menar om man ändå inte blir så många! Och orkar inte fira de så jäkla mycket!

Tackohej!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 26 april 2014 08:51

Hejhopp!
Allting flyter på bra här! Förutom visa personer som ger dålig energi, men annars fungerar allt bra. Jobbet trivs jag på och lär mig nya saker hela tiden men får jag bara göra sakerna så går det framåt! Vi fick lägenheten vi ansökt om i Landskrona så vi är lyckliga nu :-) för är ditt vi ville!
Så är bara jaga denna hyresvärden och börja små packa.
Nu är det bara jobbet jag måste ha lite tur med ;-)
Men med min tur skulle det ju inte förvåna mig :-P
Nä nu ska jag käka lite frukost också sen ska vi göra oss i ordning och gå ut och spela fotboll som Tindra älskar :-)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 22 april 2014 05:43

Idag ska jag åka till jobbet från Landskrona :-) ska bli spännande och se hur de känns. Det enda som jag inte kan är och träna på morgonen. Men de får jag stå ut med idag. Efter jobbet ska jag hem och ikväll jogga! Detta är otroligt spännande :-)
Haft en fin påsk i alla fall, bara ätit för mycket skit överhuvudtaget :-/ men är ju påsk! Men få allt på banan idag i alla fall.
Hoppas ni andra haft en bra påsk! Nu ska jag strax dricka kaffe och ladda inför jobbet, så man är redo håller bara tummarna på att jag kommer ihåg rätt kod nu ;-)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 15 april 2014 15:39

Nu åkte mina hjärtan iväg :-( saknar dom redan även om jag känner att jag behöver ensamtid! Och imorgon är det jobb som gäller :-D längtar! Men innan jag ska käka min kebabsallad så ska jag jogga min låånga runda :-D
Men irreterar mig att jag inte hittar min skinnjacka :-( fattar inte vart jag lagt den! Så himla störigt..
Aja hopp om att jobbet funkar som jag känner imorgon :-D
Nu kolla lite tre kronor och dricka kaffe innan det blir jogging :-)

? Sannie

Av Sandra Mitrovic - 14 april 2014 10:01

Idag började jag morgonen med en joggingrunda, känns för jävla bra. Ska ut ikväll också :-) sen har jag egnat förmiddagen till att baka lite då vi ska få främmande sen, så ville bjuda på något nyttigt eftersom vi inte ses särskilt ofta! Så ska bli spännande om det smakar bra ;-) men det får vi se sen!
Men innan dess så ska vi till tandläkaren med Tindra igen då hennes tänder som hon slagit i blivit mörka :-( så får se vad tandläkaren säger! Hoppas ni andra får en bra Måndag :-)
Sannie

Av Sandra Mitrovic - 13 april 2014 15:09

Idag är det vilodag från träningen, men saknar den redan, men på de igen imorgonbitti :-) nu har Tindra o jag fikat med jordgubbar o grädde. Tindra var inte så mega förtjust i jordgubbarna men grädden slank ner ;-) haha!
Köttgrytan står på spisen som vi ska ha ikväll och där har den stått sen 10:00 imorse ;-) haha snacka om att köttet kommer bli gott :-D
Så min middag blir idag blomkålsris, köttgryta och kokta grönsaker :-) mums :-) har städat undan idag också.
Imorgon får jag se vad jag ska baka, lutar åt att göra kladdkaka faktiskt. Men vi får se.
Hoppas ni andra haft en bra helg :-)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards