sandralinneasofia

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 13 februari 2014 20:16

Ibland känns vissa saker kämpiga och speciellt såna saker jag vet om att jag själv måste arbeta med, och känner det när såna konstiga saker gör ont i mig fast de inte ens borde göra det! När sånt händer känner jag mig meningslös och är bara en enda person som vet om dom felen på mig och det är min älskade sambo. För det är något jag skäms över så fruktansvärt mycket!!

- nog om det!

Idag var jag bara i skolan och efter det tänkte jag att måste ju ha semlor idag om det är semledagen. Så Ante tyckte vi skulle göra egna för vart ju billigare. Så vart det! Och så hämtade jag Tindra på dagis sen vart de hem och laga mat och förbereda semlorna! Efter maten vart de fika! Men har ju börjat smått med LCHF men inte helt (fatta ni nog när jag har ätit semla) sen har det varit rät lugnt min systerdotter ringde mig och ville berätta saker, vilket gjorde mig glad även om det satte igång tankarna så vart jag otroligt glad :-)
Nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt! Läst lite ur min älskade LCHF bok :-) ska strax kolla på Anna Phil!
Imorgon ska jag till lillesyrran och kolla på kläder och umgås <3 ska bli mysigt!
Hoppas ni andra haft en bra dag :-)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards