sandralinneasofia

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 30 mars 2013 07:05

Glad påsk på er där ute, hoppas ni får en fin påskdag :)

Nu sitter vi och myser framför tvn och jag är trött :P
Min hårfärg vart fräck i alla fall och är samma färg som nagelacket jag köpte och det gillar jag, ska bli roligt och se hur det blir när jag fixat de, bilder kommer nog upp på fejjan sen. Men kan ju inte ta foto med denna mobilen fören jag har fixat ett minneskort.

Senare när vi vaknat lite mera ska vi bege oss till affären och handla det sista. Och bestämde mig också för att göra egen rödbettsallad :) vi gjorde ju de i skolan,och den blev riktigt god, och kommer ungefär ihåg vad vi gjorde och alla som känner mig vet ju att jag tycker om att mixtra i köket :)

Nä fixa lite frukost nudå.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 29 mars 2013 20:21

Ja jag sitter nu med färg i håret, blir lila färg ;) och tror det kommer bli riktigt lila då mitt hår var blont innan, förutom utväxten då :P
Och lila har ju typ mer eller mindre blivit min favoritfärg :) förutom svart då, men svart är så tråkig hårfärg. Och vill ju inte vara som alla andra och känns som många har rött numera. Men hoppas de blir bra i alls fall.

Ikvääll blir det film mys med hjärtat, då han sa de gick någon bra film på tvn, så bäst för honom att den är bra ;)

Nähe om man skulle se om de är något bra på tvn medans man väntar på att färgningen blir klart !

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 29 mars 2013 15:07

Idag gjorde vi inte mycket på förmiddagen, men sen på eftermiddagen åkte jag iväg till Hyllinge och fixade påskägg till mina älsklingar, plus lite annat och vart en sverige filt till min stora älskling eller de va till både han och mig men mest till han :) och sen vart det en kopp och energidricka seb själva påskägget får han imorgon. Och min lilla älskling fick nu en vanlig tallrik äntligen och. Imorgon får hon ett stort påskägg med en one pice och godis i :)

Nu ska jag tänka ut vad vi ska ha till mat, suck! Imorgon blir det i alla fall lite småpåskmat, inte så mycket men u alla fall något. Tänkte göra potatisgratäng och prinskorvar, köttbullar. Och någon.sallad så får gå och handla till salladen imorgon, ville inte handla så mycket på city gross, så man får hem de också :P

Nähe tänka ut mat var det :P

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 29 mars 2013 07:08

Ja här är vi uppe innan tuppen ;) innan sex vaknar Tindra varje morgon numera, inte alltid det roligaste,fast och andra sidan hade hon sovit längre hade väl jag vaknat ändå vid sex tiden. Men det varar ju inte hela livet så varför klaga?
Idag ska vi nog bara ta det lugnt, för jag är helt seg i kroppen efter joggingpasset igår. Men är ju som det ska vara då, får se hur joggingpasset blir ikväll ;)

Men när Tindra lagt sig för att sova middag tänkte jag åka till Hyllinge och handla påskägg till mina älsklingar och handla annat som behövs. Och det var ju ingen människa som ville följa med så får bli ensam.

Ha en bra Fredag på er :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 28 mars 2013 21:58

Riktigt glad att det är 2a gången denna vecka som jag joggar 1timme och planer på att göra det imorgon också.

Super skönt :)
Efter det vart det en dusch med hjärtat mitt och nu har jag ätit ägg och knäcke. Nu kolla lite film innan man somnar :)

Jag älskar min familj över allt annat <3 ni får mig att må bra och kämpa vidare.

Jag trodde att jag skulle vara på dåligt humör när jag kom hem från joggingpasset, pga en sak, men Anteälskling fick mig och skratta och må bra. Jag älskar dig min enda kärlek <3

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 28 mars 2013 18:33

Idag på eftermiddagen vart det en promenad med min prinsessa :) hon gick jätte långt själv och sen gungade vi och sen gick vi vidare till oj och handlade något och dricka :) hon fick även en bok med massa småböcker i som hon gillade.

Sen gick vi hem och gjorde korvsoppa som var gott och välbehövlig :) nu ska jag snart bada henne och sen natta, efter det blir det 1timmes joggingpass :) ska bli otroligt skönt!

Ha en härlig kväll på er :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 28 mars 2013 14:30

Idag har jag tvättar och varit ute en sväng och hämtat vårat paket vi fick med posten av Mamma, AnNis & Mikkan. Fina grejor och en fungerande mobil :) skönt och kunna röra sig normalt igen, i fall något skulle hända.

Vill också säga Glad Påsk till alla där ute och hoppas ni får det trevligt i Påsk.

Får se om Tindra och jag tar en lång promenad sen eller vad det blir, ska i alla fall ut på ett långt joggingpass senare ikväll :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 27 mars 2013 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards