sandralinneasofia

Alla inlägg under november 2017

?

Av Sandra Mitrovic - 10 november 2017 10:14

idag är en tankspridd dag. Men helt okej. känns ändå bra av att inte behöva stressa på morgonen. Ante har tagit Tindra två dagar på rad. Men känns ändå sådär, för då ser jag typ inte henne på hela dagen när jag jobbar kväll :-/

Moster.. Du hade rätt, vi skulle få en pojke. en pojke som är beräknad före Mammas födelsedag. jag trodde dina ord när du sa det, men nu fick jag det på bild bevis.
och Moster, jag tänker på dig hela tiden och saknar dig så otroligt mycket. ?

nu är man påväg till jobbet igen.. blir lite kvälls jobb. sen blir de ledig 1dag sen kommer den kämpiga veckan, ja jobba 6dagar på rad. känns sådär när jag behöver vila. Men är rätt mycket kväll, så då kan man åtminstone få lite sovmorgon visa dagar..

Sannie ?

Ovido - Quiz & Flashcards