sandralinneasofia

Alla inlägg under augusti 2014

Av Sandra Mitrovic - 24 augusti 2014 06:56

Hejsan hoppsan.!
Nu var det ett tag sen jag blogga..
Hänt mycket. Är provanställa på ett ställe som heter Nancy's på väla. Och vi har flyttat till Landskrona som vi önskade <3
Men håller fortfarande på med vikten o träning. Går som vanligt fram o tillbaka, men håller på att testa vad som verkligen passar mig och vad som får mig att vilja göra det. Och kommit på att morgonen är det bästa särskilt när jag jobbar för annars är man bara trött när man kommer hem och det finns hundra andra saker att göra! Så vi får väl se hur de går :-) kosten försöker jag sköta men kommer nog bli mest att jag äter som jag brukar fast nyttigare o mindre portioner. Och onyttigheterna ska jag hålla mig till Lördagar. Men vill äta åtminstone tre ggr om dagen, men eftersom jag äter så sen "lunch" (om man nu ska kalla de lunch) på jobbet så är man inte så hungrig när man kommer hem. Men ska testa äta mindre på jobb, istället för tex stora hamburgaren o sallad så tar jag den minsta o sallad. Vi får väl se vad jag lyckas med :-)
Skriver mer en annan dag.
Ska göra mig i ordning för jobb, så jag inte missar första tåget idag igen. Åh gjorde de igår o jag som verkligen hatar att komma försent :-/ men gick bra i alla fall..
Ha det nice ?

Ovido - Quiz & Flashcards