sandralinneasofia

Alla inlägg under juli 2016

Av Sandra Mitrovic - 24 juli 2016 06:53

Helluuu!
Försöker nu komma tillbaka till träning & kost. Då jag känner att de helt ballat ur & skiter typ i vilket. Nej neej Sandra så långt ska vi inte gå... Så idag tänkte jag börja med att inte äta något socker, tror de är det som får mig att falla på fel sida så tänkte testa o inte äta socker så får vi se hur de går, men behöver komma bort i från den onda cirkeln som kretsar runt mig om & om igen. Sen ska jag ju springa citadelloppet i slutet på augusti så då måste jag hålla min kondition uppe!
Så i morse när jag jogga så var ju inte konditionen på topp kände jag, är så fort man har uppehåll några dagar så försvinner den :-/ men jag börjar om igen med nya krafter. För min kropp kan jag inte leva i mer, mår så dåligt över hur jag ser ut nu så de är inte sant :-/
Nä äta min frukost nu o sen se när barnen vaknar. Annars blir de vila lite på soffan.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 22 juli 2016 10:13

Allt känns helt värdelöst.
Jag älskar min familj, men känner bara att ingen bryr sig om oss, vi får alltid kämpa för att ha kvar alla vänner och familjemedlemmar :-/ jag vet att det är mycket fel på mig massa fel som många inte vet om o som ingen vill se...
Jag har stora beskymmer som jag vill bli av med men jag vet varken hur eller hur jag ska gå till vägar. Men är något som plågar mig dagligen!! Som jag inte vill leva med....

Att kämpa med denna kamp dagligen för att man inte vill vara där men gång på gång faller man tillbaka i samma slinga igen.
Vill inte ha det såhär med mig själv mer :'/

Ovido - Quiz & Flashcards