sandralinneasofia

Alla inlägg under mars 2015

Av Sandra Mitrovic - 22 mars 2015 09:24

idag är en sån dag jag bara vill gömma mig under täcken o sova i hundra år! Allting känns piss!
Men tyvärr måste jag ju ta tag i de här svinstian till hem!!! Hatar o ha det såhär men vet inte vad jag ska ta mig till... Men ta de lugnt framför tvn en liten stund till med lite kaffe o hoppas på att man någon gång ska piggna till... Och hoppas på att man hinner ut en sväng med så Tindra får friskluft! Nu när solen ändå verkar titta fram liiiite!
Hoppas er söndag blir bra :-)
Sandy

Av Sandra Mitrovic - 21 mars 2015 19:11

idag har Tindra o jag lördagsmys. Super mysigt med glass o godis till en film
:-)
Kan vara bra o ha mor o dotter kväll :-) sen har vi även varit iväg på gympa idag med första gången på den stora gruppen där hon får vara själv, utan Mamma o Pappa. Men satt utanför o kommer göra de några gånger nu. Tills hon känner sig trygg :-) men hon var super duktig. Men nu var de uppehåll två lördagar innan nästa gång!
Nu ska vi fortsätta ha myspys o ta tvätten i mellan!
Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards