sandralinneasofia

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 24 februari 2014 06:16

Ja denna morgonen är seg. Snozade klockan i en halv timme så vi blir lite sena men orkar inte stressa såhär första dagen efter lovet, så vi får komma när vi kommer ;-) snacka om att man är trött nu när man haft lov även om jag inte alltid haft värsta sovmorgonen så har jag nog inte ens gått upp såhär tidigt :-P men är ju inte hela världen. Sen kom jag på mig själv "börjar vi ens som vanligt?" Haha men skit samma ;-) Tindriz sover som en stock men hörde att hon varit uppe i natt också.. Men Ante tog henne ju därför jag bara hörde det ;-P jag har det rätt bra ibland! I alla fall på den fronten! Nä men hoppas ni alla som har haft lov har haft ett bra lov :-) nu ska jag fortsätta äta min goda frukost. Hejsvej!

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards