sandralinneasofia

Alla inlägg under maj 2013

Av Sandra Mitrovic - 27 maj 2013 05:53

Trist, men 3 veckor kvar sen är det sommarlov :) vilket ska bli skönt. Varit i Landskrona i helgen och haft de bra. Och igår kväll kom Tindras Morfar upp.med en present till henne, som var en cykel :) ska bli.roligt.och se hur hon reagerar när hon vaknar. Men hon kommer bli riktigt glad och ett puls att de är en hello kity cykel också :)
Annars idag blir de skola/dagis/usm. Efter det blir de nog som vanligt och jogga :) och Ante o jag har 6år & 5månader, så lite mys ska vi hinna med ;)
Haha folk tycker inte vi är kloka som firar varenda månad fortfarande. Men är ju bara ett grattis och lite mys, är ju mer när de är år :)
Nä dricka upp mitt kaffe och sen göra mig i ordning och se om Tindra vill vakna själv idag eller om jag får väcka henne, har ju hänt endel i helgen så inte så konstigt att hon är trött.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 19 maj 2013 21:20

Ja nu är det hockey med älsklingen som gäller, innan det blir sängen för är ju jobb imorgon :) en vecka kvar, sen tillbaka till skolan :/ faktiskt trist!

På Måndag ska jag få tillbaka insprationen till mitt älskade joggande och min LCHF kost med lite fett..
Och hoppas verkligen jag lyckas för nu är jag trött på mina extra kilon..

Nä fortsätta se lite hockey och dricka kaffe. Hoppas ni.andra haft.en bra helg :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 14 maj 2013 19:25

Ja trivs som bara den på oj i hbg :) idag känner jag verkligen att jag var välbehövlig, så det känns toppen och man känner sig omtyckt :)
Nu ska jag strax ut och jogga. Väntar mest på att min mobil ska ladda :)
Har gjort styrkan, så jag slipper den sen, då är de bara hoppa in i duschen.

Vill inte tillbaka till skolan, så mycket trivs jag på praktiken. Hoppas de kan leda någon vart :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 13 maj 2013 21:16

Guud älskar den praktiken, änså länge i alla fall. Man kände sig välkommen och jag kunde göra endel framsteg som jag haft problem med innan, så känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv. Och känns som detta kommer leda någon vart. Så är riktigt glad :)

Nu.när Ante var borta i helgen, så testade jag mig själv att hålla mig vaken till åtminstonde 22-23 och jag klarade det, så ska testa denna veckan också och se om jag lyckas även om jag jobbar. :) för går inte att jag somnar strax efter Tindra varje kväll. Behöver ju tid med min älskling också.

Så nu har jag intw tid :P

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 11 maj 2013 07:30

Igår märkte jag att Tindra hade några röda prickar på sig och misstänkte vattenkoppor, men tänkte att hon har ju ingen feber (verkade inte så) men mot kvällen kändes hon lite varm så tänkte att jag tar tempern i alla fall. Och jo hon hade 38,5 grader. Så blir att ringa vårcentralen på Måndag. Men Ante får fixa det, då jag har min test praktik då, typiskt att hon ska få de när jag verkligen måste iväg. Jag som vill vara hos henne. Men hon och Pappa klarar sig. Får ju vara hos henne nu istället.

Skulle igentligen ut och promenera men vill inte de nu när hon smittar. Och dessutom har feber. Men få bli hemma träning när hon sover, göra de jag har på en app och sen har jag en cd med övningar på. Så de får de bli när Tindra sover middag.

Annars har hon varit hyffsat pigg, bara ibland hon sitter stilla i soffan och tar de lugnt. Fast nu får hon ju ha nappen hela tiden, eftersom hon är sjuk.

Igår klippte jag mig själv och Tindra lite också. Och ska jag vara riktigt ärlig så vart jag as nöjd. Nu ska jag bara få pengarna till att färga håret ocksåx vill ha lila fortfarande :)

Räknade prickarna på Tindra innan och då va de 11st och igår va de 7st.
Jag älskar min familj otroligt mycket ni är mitt allt och vill bara allt ska bli bra igen och älskling att du ska må bra framför allt, för att vardagen också ska bli bra. Vill aldrig någonsin förlora er <3

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 9 maj 2013 07:48

Vi vaknade runt sex tiden och var pigga ;)
Jag började morgonen med att diska och sen va jag på städningen och ska fortsätta mera sen. Konstigt att lusten kommer så fort man är ensam, till och med lust att gå ner med massor av grejor i källaren, men lite svårt/jobbigt när man är ensam med Tindra, så de får vänta.
Se vad som händer senare om de blir en sväng till syster med familj, men blir nog inte fören mot eftermiddagen, skulle jag gissa på. Så hinner med dammsugning och såhär.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 8 maj 2013 21:20

Trött på alla falska människor..
Vissa (säger inga namn) säger en sak till mig och sen visar något helt annat med kroppsspråket. Och helt ärligt förstår jag inte varför och börjar undra vem man är falsk mot igentligen. Så de här med vänskap har jag svårt att förstå mig på.
Är inte många jag släpper nära inpå livet, men dom som kommer nära har åtminstone varit speciella för mig. Och tänkte skriva lite vänskaps namn, till folk som stått mig nära en gång i tiden,och vilka som står kvar så nära.

Sara
Kim
Anna
Alexandra (är kvar)
David (är kvar)
Angelica
Julia
Emelie

Vissa saknar jag och vissa vill jag inte ens ha med att göra. Och det är två som stått kvar, även om vi inte har haft världens bästa kontakt hela tiden, så när vi träffats så har de alltid varit som vi pratat dagligen. Och ni är guld världa.

Dom som jag "förlorat" har jag gjort de genom att dom sårat mig rejält, allt skit snack, flyttat, eller allmänt missförstånd.
Men tyvärr kan jag vara svår att få tillbaka så nära. Och vissa vill jag bara ha nära igen och kan säga att de INTE är dom som sårat mig.

S

Av Sandra Mitrovic - 8 maj 2013 18:27

Idag var jag i skolan och hade idrott, sen var de iväg på ett jobbigt möte :/ men det är ju som de är... Sen gick vi och handlade sen hem och vila, efter det vart de och hämta Tindra, så gick vi en liten sväng innan vi gick hem. Och nu umgås vi lite innan Ante ska åka iväg till en vän och vara där till Söndag. Kan vara skönt för oss båda, men Tindra tycker det är tråkigt. Men vi behöver lite luft ifrån varandra. Och han behöver komma hemifrån.
Så får vi se vad vi ska hitta på, blir nog att umgås med syster med familj lite grann åtminstonde.

Nä umgås lite.nu innan.dom kommer och hämtar honom här.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards