sandralinneasofia

Alla inlägg under november 2014

Av Sandra Mitrovic - 23 november 2014 13:43

suck på alla dessa hormoner!
Men än sån dag som denna så sätts det igång och jag blev lite ledsen när jag börjAde tänka på vänner osv! Har aldrig varit ett beskymmer för mig då jag alltid i slut ändan stöter bort dom själv! Varför vet jag inte riktigt!
Men är glad att jag har min familj och att vi försöker vara hel igen!
Men är lite jobbigt ibland när de är bara jag som ska hålla allt på banan så vi alla gör de.. Men är ju sån jag är men i bland är jag inte alltid så stark som jag borde eller brukar!
Då man önska man hade lite hjälp på den biten!
Men jag älskar min familj!
Idag var jag o Tindra på gympa i alla fall, var roligt och hon såg sig om efter lite vänskap också ?
Skulle försöka vila men som vanligt går de ju inte pga att alla tankar ska sättas igång så fort man försöker få ro i kroppen!
Men när jag lyckas ta o gå upp ska jag ta tag i städningen o förÖka få jul i vardagsrummet också ? får se om man tar en dusch innan, fryser så förbaskat!
Hoppas ni får en bra söndag ?

SaNnIE

Av Sandra Mitrovic - 17 november 2014 12:22

allting känns bara kaos i mitt huvud... Vill inte men kan inte!
Vill bara ta Tindra o dra långt härifrån så vi kan försöka leva ett bra liv! Men så lätt är de ju inte som jag hade velat! Jag försöker komma på ursäkter på ursäkter hela tiden men det handlar egentligen inte om dom ursäkterna längre har jag förstått..
Och jag kan längta efter något jag säkert kan få i slutändan men varför längta efter de o försöka göra de man vill om man ändå inte är lycklig då? Varför leva med någon man bara älskar ytligt?
Jag vill leva med dig för att jag kan de! Men varför ska jag göra de när jag innerst inne inte vill?
Kommer alltid till där jag inte vill, även om du försöker göra de bättre så är jag ändå inte nöjd! De finns ju en anledning till detta.. Funderat på de ett tag!
Försöker dölja allt!
Jag skriker efter hjälp jag aldrig kommer kunna få, för jag måste ta steget själv! Men grejen är att jag inte har mod att ta de själv!!
Vet att inte allt blir bättre, men kan reda ut mina beskymmer själv åtminstone!
Vet att jag inte är någon bra människa!

Ovido - Quiz & Flashcards