sandralinneasofia

Alla inlägg under december 2014

Av Sandra Mitrovic - 2 december 2014 08:04

inatt skulle dom börja och bygga om på jobbet, både spännande och trist då min avdelning skulle försvinna :-/ men det återstår och ser hur de blir!
Men inte sugen på att lära mig nya grejor, då jag hatar det men är nog bra för mig ändå! Men jobbigt!
Jag är villig o lära mig men tycker ändå de är lite jobbigt men mest för att jag alltid är så rätt för att de ska vara svårt..
Är rätt trött märks att det börjar gå mot vintertid då tröttheten kommer mer då.. Försöka ge mig på träningen men som sagt latheten är envisare! Men gick i alla fall till stationen idag som bara är 20min hemifrån, men måste ju få in något även om de bara är 20min. Se om jag ställer mig på crosstrainern hemma ikväll!
Igår hade vi mys till julkalendern :-)
Och inatt vakna jag av att Älskling skulle ta tempen på Tindra visst vakna innan men hon hade feber :-( men hon verkade bättre imorse men är ju bättre hon stannar hemma och blir frisk och hon lät väldigt förskyld :-( stackars bebis, hoppas hon snart blir frisk! Men är ju tyvärr såna tider nu :-(

Nästa blir jobb och sen hem o mysa med mina älsklingar. Tur att jag har trappat ner på min arbetstid!

Hoppas ni får en bra Tisdag för de ska jag försöka ha trots nya grejor!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 december 2014 06:40

igår åkte Mamma/Mormor och systrar/mostrar hem.. Gick bra när dom väl åkte fast Tindra ville följa med! Men sen skulle vi på julbord och de gick bra o va gott.
Men sen när vi kom hem så starta jag Tindras o Annis låt som dom lyssnade på i mormors bil. Så Tindra vart ju jätte ledsen och frågade va de va så sa hon att hon sakna Mormor så jag kunde inte heller hålla tillbaka tårarna!
Det är alldeles för jobbigt att träffas så sällan och bo så långt ifrån varandra! Önska dom bodde här.
Nu sitter jag o dricker lite kaffe, ska snart göra ve mig och gå till jobbet!
Inte för de känns så uppiggande då allt var så omtumlande igår men måste jobba!
Fått julstämning här hemma nu i alla fall, det är skönt!
Hoppas ni får en bra Måndag.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards