sandralinneasofia

Alla inlägg under juli 2013

Av Sandra Mitrovic - 28 juli 2013 10:30

Idag vaknade vi 06:30 och var ute på promenad redan vid 07:02, då tog Tindra o jag en morgonpromenad och efter det lite lek i parken innan de blev hem och äta lite och sen badade vi tsm .
Senare blir de lunch och vila innan vi beger oss och handlar. Och ikväll jogging som jag längtar efter.
Imorgon ska vi iväg på våran tält semester men innan dess ska vi nog ta en morgonpromenad :)
Kommer sakna joggingen. Men blir mycket promenader ändå. Och kosten ska skötas ändå.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 27 juli 2013 07:45

Japp, idag ska vi på 18års kalas :)
Ska bli trevligt och jag har sagt till mig själv att jag inte ska äta varken tårta eller kakor o hoppas verkligen att jag kan hålla det. För nu har jag gått ner 3kg sen jag kom hem från Landskrona, och vill verkligen inte gå upp igen vilket jag har lätt för om jag inte ser upp vad jag stoppar i mig. Så detta är mitt mål idag och när Tindra vilar middag ska jag ut och jogga :) men ska nog ta med äpple och äta på tåget, de blir mitt mellanmål.

Nä lite mer kaffe innan de blir frukost och till frukost blir de havregrynsgröt :)

Hoppas ni får en fin lördag fast de inte skulle vara toppen väder, i alla fall inte här.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 26 juli 2013 08:31

Fattar inte varför jag känner mig så ensam hela tiden, jag är sån som behöver folk runt om mig. Men just nu har jag bara min lilla familj ingen annan och känns som jag bara försöker o försöker med aldrig får något tillbaka och ni anar inte hur meningslös man känner sig. De gör i alla fall ont!!!

Igår var jag grymt sugen på att jogga trotts min lediga dag, men lät mig vara ledig o så blir de jogging idag och förmodligen hela helgen kan bli pause på Lördagen också men i så fall också de enda...

Idag ska jag en sväng på maxi, och försöker ragga upp någon som vill följa med, men antingen sover alla eller så är de inte en människa som vill umgås med mig, är i alla fall så det känns för mig. Visserligen var jag van att vara ensam men fatta hur tråkigt de är och hur mycket man sprängs inombords igentligen.. Hade aldrig klarat henmalivet..

Vill också berätta aatt jag har gått ner dom kilona jag gick upp i Landskrona igen :) skönt.

Ha det bra med er !

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 25 juli 2013 07:45

Igår var de bra träning men tung jogging, men är glad att jag gjorde det. :) idag är de vila/fasta dag idag och då blir de städa/tvätta här hemma.

Så imorgon är de på träningen igen :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 24 juli 2013 14:06

Ont i kroppen från joggandet igår men vart en morgonpromenad endå men kanske inte gick lika snabbt som jag brukar :P haha men med ont i kroppen ska jag strax gå ut med Tindra, ser inte framimot min joggingrunda ikväll för vet att den kommer bli jobbit men den måste göras :) ätit regelbundet osv men med min promenad i morse gjorde av med så mycket kalorier att jag typ bara ätit runt 200 kalorier vilket igentligen är över 600kalorier.
Nä lite sol på kroppen skulle inte skada. Ska bara se vad Ante ville och dricka lite kaffe och sen ut :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 23 juli 2013 21:55

Ja jag och Tindra hade det mysigt på stranden, vart ensamma för ingen verkar ju vilja vara med oss och ingen verkar ju vilja höra av sig, trött på att man ska själv höra av sig hela tiden. Ni kan ju säga till när ni vill ses för jag orkar inte bry mig mera även om jag vill...

Har joggat idag som jag skulle och gick super och de är verkligen den bästa medicinen :)

Imorgon blir de nog en morgonpromenad om inte Tindra vaknar allt för sent, men de brukar hon ju inte göra. Sen blir de hem o äta frukost, ta de lugnt, äta lunch, vila middag & sen ut till parken. :) & till kvällen jogga.

Hooppas bara vädret blir som jag vill :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 23 juli 2013 08:38

Ensam!

Ibland känner jag mig så jävla ensam :/ så varjegång Ante inte kan följa med någonstans så känner jag mig ensam för känns inte som jag har någon annan :/ det gör mig bara så ledsen. Visst är kanske mitt eget fel som vanligt men ändå?!
Idag ska jag o Tindra till stranden för tänker inte sitta inne och utan vatten en sån här fin dag. Även om jag får åka ensam så ska jag till stranden, så är de bara.
Så om någon vill med hojta till :) åker inte fören vid lunch tid.

Igår var de ju min fasta dag och åt 500kalorier för andra gången :) känner mig stolt idag är de 1100kalorier som gäller och jogging :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 22 juli 2013 11:12

Idag är det min fasta dag då jag bara får äta 500kalorier & det går bra.
Har hunnit städa, gått med sopor och satt tvättid och just nu vill jag bara till havet men så som jag bara var trött och inte orkade något igår är Ante det idag och vill inte till havet själv. Märks att ingen av oss mår särskilt bra vi vandrar båda från bra till dålig hela tiden. Rätt jobbigt faktiskt. Men vi får se när de blir havet. Men i veckan i alla fall. Men sen när Tindra sovit middag så skaa i alla hon och jag ut och spela boll/sola :)
Hoppas ni har en bra sommar. Jag längtar tills vi ska tälta då kommer jag njuta :)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards