sandralinneasofia

Alla inlägg under maj 2017

Av Sandra Mitrovic - 28 maj 2017 22:02

När dagen börjar dåligt för att man själv gör de till de.
morsdag blev okej. Men värst av allt var ju att jag själv förstörde den. Är expert på att ta upp saker som är dåliga när min man försöker göra något bra. Och det slutar alltid illa. & avslutade denna dag med att ge oss iväg till pizzerian (åt ksbabsallad för övrigt) men både älsk & jag blev dåliga i magen. Så gav barnen glass & jordgubbar innan dom skulle i säng. Sen nu tog älsk o jag lite eller jag körde propud & jordgubbar vart lite onyttigt då jag körde på strössel o nougat sås. Men de va gött.
Imorgon är jag också ledig, är lång ledig nu. Så skönt och väl behövligt just nu. Så får se om de blir fint väder går nog jag o barna ut en sväng, är de skit väder får vi nog ägna oss mer åt städningen. Ska nog försöka hinna med städningen endel ändå.
Men nu ska jag se klart prison break som jag missat den senaste tiden för jag nördat med andra serier.
Skriver Grattis på morsdag till min egna lilla mor. Som jag saknar sååå mycket & önskar väldigt ofta att jag hade närmare mig. I alla fall nu på senare tiden. Jag älskar dig Mamma & du är en otrolig Mamma trotts allt. Love you<3

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards