sandralinneasofia

Alla inlägg under juni 2017

Av Sandra Mitrovic - 21 juni 2017 20:26

När man saknar endel av vänskapen med speciella människor. Men inte klarar av att ta upp kontakten själv.. För jag vet hur duktig jag är på att förstöra den igen.. Så då är de bättre att man är utan vänner. Men erkänner att jag saknat visa speciella personer ?
Önska väldigt ofta att jag var så mycket annorlunda. Inte på alla punkter kanske. Men på visa!!

Sannie?

Av Sandra Mitrovic - 8 juni 2017 16:29

Jag känner bara att jag inte klarar mer.. allting är helt slut!!! Vet inte längre vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra längre.. får panik på allt... saknar allt som inte finns längre... Vill inte ens ta mig till jobbet längre men känner bara att jag måste...får panik! Sover så fort jag får chansen.. min träning som jag älskar Så, blir inte heller av för jag är så utmattad o trött.. vadan gör man när ingen lyssnar? & när man själv har jävligt svårt o förklara o finna ord på allt.. orkar inte ens ta tag i mitt eget hem!!! Vill bara försvinna från denna värld...
Jag orkar inte något mera.
Jag jobbar 75% men känns som man jobbar 100% pga allt pendlande. O pga att vi är brist på folk så dom dagar de är mycket får man ju jobba för mer än en person!!
Vet inte när mitt skepp kommer sjunka! Men de känns då fan inte långt dit...

Finns inte
Känns inte
Andetagen vill inte mera
Kämparglöden orkar inte kämpa
När slutet är för nära!!
Sannie?

Ovido - Quiz & Flashcards