sandralinneasofia

Alla inlägg under december 2016

Av Sandra Mitrovic - 15 december 2016 23:41

Jag orkar inte mera.. jag är så otroligt utmattad, idag har jag sovit när jag kunnat & inte orkat göra nånting!
Jag orkar inte med de här jobbet mera!!! Jag måste ju ta tag i det, men finner ingen energi till de i heller. Vill bara gråta & sluta andas just nu!
Och mitt i allt detta, får jag höra att min kära Moster är sjuk, & det gör ju inte saken lättare. Tänker på dig Moster, det ska du veta! & hoppas det kan bli bra igen.
Nu ska jag sova för ska upp tidigt o träna & sen blir de de äckliga jobbet som väntar & förstör min dag!

Godnatt

Av Sandra Mitrovic - 11 december 2016 22:56

När man ser alla julpyssla & julbaka, och man själv inte kan göra ett piss, fast de är de man älskar.. För man alltid ska jobba & när man väl är ledig så är man så utmattad o trött så man orkar inget annat än o ta de lugnt men försöker få ordning på hemmet så gott de går.
Att leva såhär är min sista önskan.. träffa sin familj MAX 2timmar när man jobbar, man är hemifrån 11timnar om dagen, med pendlandet också!
Hade jag inte haft familj hade det varit en sak. Men jag behöver struktur och regelbundna tider osv. Men just nu är de, de sista jag har. Jag växte upp med en Pappa som jobba dubbelt så mycket mera och det är inte så jag vill att mina barn ska växa upp, utan mamma i sin närvaro! & dessutom när jag är ledig kan jag inte vara mig själv för jag är så trött & utmattad, jag försöker men jag klarar det inte!
Jobbar för att få in en ekonomi så vi kan överleva men fortsätter de såhär så kommer jag gå in i väggen & allt kommer rasa! Vet inte längre vad jag ska ta mig till eller vart jag dka vända mig mera, allt är så jobbigt så jag orkar inte ens ta tag i det fast jag borde.
Mitt liv är där jag inte vill vara.......

Ovido - Quiz & Flashcards