sandralinneasofia

Alla inlägg under januari 2016

Av Sandra Mitrovic - 15 januari 2016 09:18

Det märks när man är påväg uppåt igen... Idag känner jag bara mig lycklig o glad och vill umgås med alla plus att jag vill städa hela hemmet men vill även ut och promenera milen idag. Haha hur fan ska man hinna allt man vill? Se om jag får med älsklingen på milen o sen städa hela hemmet efteråt kanske ;-)
De som har fått mig uppåt denna gången är nog träningen + LCHF!
Jag älskar o leva det!
Fick med älsklingen på att träna igår fast han träna sitt har skrivit tränings schema till honom så han med ska komma igång. Och eftersom min invigningsdag är Fredagar så vägde jag ju mig i morse och jag har gått ner 1kg på 6dagar. Toppen där!
Skönt o se att de går neråt i alla fall! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards