sandralinneasofia

Alla inlägg under oktober 2017

Av Sandra Mitrovic - 11 oktober 2017 10:19

kom o tänka på en sak.. min Mamma fick mig när hon var 27/28. jag är 3 barns mamma när jag är 28 ! haha :-)
detta ska bli spännande samtidigt som det är lite skrämmande. Men jag älskar mina barn & dom är min värld.
Så kämpa för att allt ska bli bra, de ska jag!

Sannie ?

Av Sandra Mitrovic - 9 oktober 2017 20:00

Ja vi är gravida igen. & denna gången var de verkligen inte planerat! Hade inte ens tanken på o skaffa en till. Men i ca vecka 11-12 så börja jag ana då jag hade haft ömma bröst ett tag och mensen inte kom. plus att jag inte kunde färga håret blont. så köpte ett gravtest o det visade (3+) jag och Ante stog som frågetecken o bara skrattade av chock! Vi förstod det inte! Men efter många om o men så beslöt vi för att behålla det. kändes som det var meningen på något sätt. så går nu in i vecka 16 imorgon :-)
Vi kämpar för o hålla denna familjen hel! Vi lider båda två av utmattningsdep/deprition! Så det är alldeles för många puzzel imellanåt. Men varför sluta kämpa för dom som betyder mest? nej kämpa kämpa!

Vi ser fram emot att bli 5 i våran familj ?

Ovido - Quiz & Flashcards