sandralinneasofia

Alla inlägg under juli 2015

Av Sandra Mitrovic - 29 juli 2015 12:39

här börjar jag känna mig tjockare o tjockare, och idag vill den bara ligga o sparka på en sida och inte vila något nästan. Visserligen har den alltid varit väldigt aktiv men inte såhär! Haha.
Idag var Tindra o jag ute en snabb sväng, men börja regna på oss så vi gick till lilla affären o köpte mjölk o bullar istället. Sen myst här hemma. Ska sen in en sväng till centrum och låna lite nya böcker till Tindra som vi lovat :-) sen hem o plocka lite & tvätta.
sen går vi se vad som händer. Helgen blir de i alla fall att fira Tindras farbror som blir 20år :-)

Sandy

Av Sandra Mitrovic - 19 juli 2015 09:42

ser ut att bli en fin Söndag idag. Kan ju hoppas på de fast jag måste storstäda större delen av dagen! Men de måstes ju göras det också. Men dammade av allt igår så jag skulle slippa de idag, så idag blir de att rengöra toaletterna, vika tvätt och tvätta o dammsuga golv :-)
Sen när allt är färdigt blir de nog en iväg till parken (så jag får träna lite;) och så Tindra får leka av sig. Och hon cyklar ju ändå långt ifrån mig när vi går nu när hon kan cykla utan stödhjul så.. Fast hon har alltid tyckt de är rätt kul o följa med Mamma när hon ska träna, även när jag jogga. Men vet inte om jag vågar testa jogga. I så fall gör jag de i karslund.
Alla tjatar på att jag fått större rumpa (pga grav) men är ju också för att jag inte joggat, för va ju då den gick ner..
Ja även fast jag är gravid så känner jag lite ångest för att kilona går upp. Kanske hemskt o säga, men trodde ju jag inte skulle gå upp så mycket. Har liksom redan gått upp över 10kg! Men huvudsaken jag kan gå ner de sen. Men försöka hålla lite ordning på kost och träning så ska de nog lösa sig i slut ändan!
Menmen, dricka upp mitt sista kaffe och sen på med städningen.
Hoppas ni får en trevlig Söndag! :-)

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards