sandralinneasofia

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 12 februari 2014 22:05

Idag när jag var i skolan fick jag ett sms om att jag hade post att hämta på oj! Så direkt när jag kom till Åstorp så gick jag och hämtade det och det va ju från min älskade storasyster Hanna :-) en LCHF bok för viktminskning! Och jag vart bara super glad :-D och har läst lite men inte allt ännu och de jag läst känner jag mig nu mera motiverad än vad jag gjorde innan! Happy! Syster du är bara för bäst :-) du vet precis vad jag behöver <3
Så ikväll hade jag lillesyrran på besök här hon ville ha lite recept och sen prata lite och det var faktiskt mysigt och roligt! Så på Fredag har jag lunch dejt med lillesyrran :-)
Nu ska jag försöka sova lite till Anna Phil :-)
Hoppas ni hade en bra Onsdag :-)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 12 februari 2014 15:25

Igår la jag till två vänner på fejjan igen då jag varit arg på dom men saknar dom! Och sen skrev min förra bästavän till mig så nu inser jag hur mycket jag saknar den här bästavännen, inser inte själv fören nu och tänker tillbaka massor och inser hur bra vän hon är.. Önska man kunde är allt ogjort och att de inte hade hänt de som hände mellan oss! Men huvudsaken är att vi börjat prata igen. Och hoppas att det nångång kan bli som innan fast närmare! Även om jag förstår att de inte kan bli nu så önska jag det i alla fall.. Känns som du är min bästavän ännu fast du kanske inte är de på samma sätt men är nog för att jag tänker för mycket tillbaka på den tiden vi hade <3

Ni är otroligt saknade ska ni veta <3

Ovido - Quiz & Flashcards