sandralinneasofia

Alla inlägg under november 2018

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva!

ni ska ha en guldstjärna!
man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder !

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07

I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma.
Även på Heylins födelsedag fick jag ett dåligt besked om Mamma, att läkarna inte kan göra mera. Detta får mitt psyke att balla ur! Jag vill ha min Mamma kvar i livet, min stjärna. Som alltid försöker lysa upp och hålla alla samlade.
Jag älskar dig min älskade Mamma.

3barns morsa som försöker hålla sig uppe för barnen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards