sandralinneasofia

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 18 februari 2014 03:52

Va inte ensam med att inte förstå men jag har länge inte förstått även om jag försökt förstå så förstår jag ännu mindre nu! Och känns som du bara kastar skit i mitt huvud som om du bara ljugit för mig och gör det än! Undrar om du någonsin kommer förstå min känsla... Förstår inte vad du tänker på. Min älsklig kommer i. Och berättar saker som får mig att förstå ännu mindre och nu kan jag inte somna om i heller.. Tur jag sovit länge ändå! Men vet inte vart jag ska ta vägen vart jag ska lägga alla tankarna eftersom dom är så jobbiga! Önska jag bara kunde kasta i väg dom! För hade verkligen lagt dig bakom mig tillfället i alla fall så fick jag reda på detta och vet nu inte vad jag ska tänka eller tycka längre! Är som om du bara skrattar mig i ansiktet!!!

Sviken tjej

Ovido - Quiz & Flashcards