sandralinneasofia

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 20 februari 2014 19:29

Idag vart de en rätt lugn dag men syrran följde med mig o Tindra och handla! Och hittade massa bra grejor! Så idag har jag haft en LCHF gottedag! Vilket kanske inte är de bästa man vad gör man när man bara blir sugen, inte det lättaste men bara resa sig igen och försöka på nytt men hellre LcHF gotti än vanligt!! Om det nu blir en helg hos svärmor ska det nu bli spännande hur denna helg slutar! Min älskade stora älsklig känner sig dålig så får hoppas att vi kan åka imorgon men är han sämre så är det ju bättre vi är hemma. Iförsig har jag också känt mig sjuk men är halsen som spökar fortfarande :-( önska bara det kunde bli bra någon gång!!
Nu vila upp sig så allt då kan bli bra!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 20 februari 2014 08:49

Idag är det Torsdag och igår var det faktiskt en underbar dag :-) vi var ju och bada i badhuset i Klippan vilket vi verkligen inte ångrade för det va en utav dom bästa sakerna vi gjort tillsammans på väldigt länge! Vi var där i ca 3timmar! Och det var helt underbart Tindra älskade det, fast dom stora bassängerna va lite läskiga så testa vi dom ändå! Men barnbassängen var ju självklart favoriten och det förstår jag! Där kunde man ju springa som man själv ville med andra barn :-) och hon var så duktig och sa till när hon va kissnödig osv, och vi dikade tillsammans där och Ante o jag turades om att simma lite och leka med Tindra och självklart lekte vi tsm med henne också :-) var helt underbart!
Sen gick vi och handla och Ante handla massa socker och jag försökte handla hem massa nyttiga saker! Och sen tog vi bussen hem och efter en stund kom Julle hit och åt middag med oss och pratade massor.. Och när vi lagt Tindra så gick jag o Julle en promenad och vi pratade så mycket att det vart säkert 1 och en halv timmes promenad om inte mer.. Så vi hade få ont i benen sen ;-) haha! Men det var otroligt skönt att prata med dig vännen <3
Och tyvärr bröt jag min LCHF igår också åt både pommes o nergerbollar :-/ men nya tag idag faktiskt! Känner att det är LCHF jag behöver och mår bättre av! För snacka om att jag va trött imorse! Så nu är det bara planera vad man ska ha med sig till Svärmor i helgen för att hålla kosten bra! Hm...
Men skriver upp vad jag äter "fel" så blir det lite lättare :-) men vissa grejor är inte så farliga!
Idag vet inte vad som händer skulle egentligen tvätta men vet inte hur det blir med den saker.. Är ju inte mycket tvätt så kan ju sätta upp en ny tvättid till nästa vecka och försöka få städat här och sen tänkte jag se om man kan handla lite..
Hejsvej!

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards