sandralinneasofia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 22 augusti 2013 06:36

Idag fick jag liiite sovmorgon, har möte efter åtta så lämnar Tindra på dagis senare också. Så vi sitter här och kollar på barnkanalen, vi ska strax göra oss i ordning så vi är klara för att gå. Men först KAFFE ;)

Igåår var jag riktigt trött när jag kom hem men tvättade som jag skulle men somnade efter Tindra lagt sig så Ante fick fixaa de sista med tvätten, tack :)
Så vart ingen träning i går, så måste bli minst 3dagar till åtminstonde, så får vila en dag till minst. Men skönt att jag inte vilar mer än en dag på rad för då hade jaag nog tappat träningen mer fast jag älskar det.

Hoppas ni får en bra dag :)

"Ibland blir inte de alltid som man drömmer om"

Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 20 augusti 2013 22:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra Mitrovic - 20 augusti 2013 21:45

skolan idag gick skeeta bra =) Och dagis likaså Tindra va lite blyg i typ 5sek sen skulle hon måla ;) så det gick toppen, så skönt =)

Ikväll va jag inte lika trött som igår kväll så jag plockade undan här hemma osv, sen när Tindra hade lagt sig så Vart de en joggingrunda på 3,6km (alltså min vanliga runda) känns skit bra och styrkan är gjord.. syns verkligen att jag gått ner nu när jag sätt i spegelen osv, känns toppen när de verkligen går framåt. Nu längtar jag bara tills vågen visar 70kg, då är de bara 8kg kvar tills målvikten =)

Håller tummarna på att de här blir som jag vill, men kämpar man så kan man ! =)


Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 18 augusti 2013 22:07

Först söndagen jag joggade den här rundan som tog 90min men den blir det varje Söndag. Fyfan va skönt det var, men man kände i slutet hur de värkte i benen men är en otroligt härlig känsla.. Så nu har jag käkat 2kokta ägg och ska lägga mig om ca 1timme tror jag. Va meningen jag skulle spela med Ante för ville testa ett krigaspel, men han verkar för upptagen med sitt så får väl se om de blir en annan kväll..

Nä kika rundor på nätet lite innan läggdax.

Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 18 augusti 2013 08:37

Inte så mycket förändring på vikthistorian så upptaterar inte om den. Igår vart de två tränings grejor på rad var ute o jogga, så smsa syrran o fråga om jag ville med henne o Jossan ut på promenad :) och de ville jag klart så jag joggade hem till dom så vart de en promenad också, gjorde av med över 900kalorier. Och de behövdes igår fast jag inte gått ner mega mycket så känner jag ändå att de kommer att komma i veckan o kan ju hoppas på att min känsla har rätt ;)

Idag blir de dansa på wiiet så fort Tindra kollat klart på sin film och så får vi se om de blir någon promenad men funderar på de antingen efter Tindra sovit middag eller medans hon sover middag i vagnen. Men först av allt ska jag i alla fall plocka undan här o sen dansa och sen efter de blir de nog dammsuga osv här..

Hoppas ni har de bra där ute :)
Älskar livet med träningen <3

Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 17 augusti 2013 18:28

Igår gjorde jag ingenting när de gäller träningen. Så idag blir de både jogging och har dansat på wiiet o testat wii-platan jag fick av Tova o dom. Så de gick bra och självklart kört styrka men blir mera styrka efter joggingpasset :)
Igår var vi hos Pappa också :)

Annars har det inte hänt så mycket. Har inte ätit någon sötsak på hela helgen :)
Och på Måndag börjar skolan och dagis ska faktiskt bli skönt så trist när man inte har några rutiner :)

Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 15 augusti 2013 07:32

Ja idag är de för engångsskull inget regn :D men idag vet jag inte om jag hinner en morgonpromenad då vi måste till bibloteket i Klippan o låna en skolbok till Ante o sen måste jag ner till Pappa o fixa massa lappar. Så får se vad soom hinns, men idag är de min dag då jag bara ska äta 500kalorier så de gör inte så mycket. Men ikväll ska de joggas, guud vad jag längtar :D men gick ner 0,5kg på att vara ledig igår. Goood. Men joggingen är efterlängtad även fast jag bara haft en vilodag. Nä nu blir de njuta av kaffet och ta de lugnt. :)

Sannie`

Av Sandra Mitrovic - 14 augusti 2013 11:51

Kommer jag någonsin få varaa mig själv....
Vill kunna vara mig själv den JAG vill vara. Men just nu känns de som jag aldrig kommer få/kunna vara det.
Snart kommer jag inte orka med allt mera för allt är så tungt o jobbigt.

Vill vaara en bättre person, men så fort jag försöker så känns det som allt rasar igen. SMÄRTA!
Aallt gör så ont och jag vill baraa försvinna, gömma mig från alla människor.
Men i slutändaan så vet jag inte vart jag ska ta vägen elller vem jag ska vända mig till.
Kaan jag inte få bli den människa jag vill vara!!!

Kamp!
Sannie`

Ovido - Quiz & Flashcards