sandralinneasofia

Alla inlägg under augusti 2017

Av Sandra Mitrovic - 28 augusti 2017 12:07

Det gör så fruktansvärt ONT!
Jag försöker hitta ett arbete som skulle passa mig. Men tro mig de är fan inte lätt.. först låg jag o fundera på (något man kan arbeta hemifrån med?) Jo det hade ju varit något, när jag är hemifrån för mycket så stressar de mig o jag sjunker ner i botten. Men för övrigt så vet jag också att jag behöver komma ut bland folk för o få de sociala. Men jag har så många problem som dyker upp.. för de flesta är jag sämst på engelska o ska jag plugga de så kan jag inte plugga hundra saker samtidigt, o just nu kommer körkortet först. Sen har jag funderat på senaste tiden om man bara ska bli brevbärare/tidningsbud. Kanske inte de roligast men slipper kunna allt de där som jag känner press i hela tiden..
Jag får ångest varje gång jag ska till jobbet numera. Jag är sämst på engelska o de skrämmer mig numera att ens ställa mig i kassan. För allt blir hela tiden så jävla komplicerat om det kommer en kund som pratar engelska o ska ställa mässa frågor.. jag skäms!!!
Jag orkar inte ha de såhär mera..
Jag vill kunna bra engelska men jag har inte tid o plugga de nu. Jag vill utbilda mig till något. Har till o med funderat på frisör. Eller hålla på med naglar igen. Men vill utbilda mig så jag lär mig hur man gör de bra. Men allt jag vill kostar en jävla massa pengar.. plus att ska jag börja plugga något så tror jag att jag även måste plugga upp mina betyg innan jag börjar plugga till de jag vill.. O jag är så rädd. Rädd för att misslyckas o rädd för att jag är så dålig att jag inte klarar av det..
Rädslan får mig o tvivla!

/ S

...

Av Sandra Mitrovic - 26 augusti 2017 23:34

När allting försvinner & sen helt plötsligt är allting där & mycket mycket mera. Att bli deprimerad på bara några minuter, skrämmer mig. Att tänka på att man bör ta sitt liv mer eller mindre varje dag, det skrämmer mig. Att vilja saker, men inte riktigt vågar. Det skrämmer Mig!
Jag vill för mycket, känner för mycket.
Jag undrar när de är min tur att vara helt lycklig!!

Av Sandra Mitrovic - 6 augusti 2017 21:34

När en utmattningdep, tar över ens liv..
Att förlora allt man brinner för.. att vilja leva i sängen o inte orka bry sig om någonting.
Att inte ens komma upp på morgonen. Från att vara en morgonmänniska till att blivit en kvällsmänniska o morgontrött.. att se sin död framför sig hela tiden.
Att varken klara ta hand om sin familj eller sitt hem. Allting förfaller. O man är för utmattad för att ens bry sig..
Jag orkar inte ens göra roliga saker mera.. orkar inte vara mig själv för allting bara flyter bort hela tiden. Hur mycket jag än försöker. O hur mycket jag än vill ha allt bra så kommer jag aldrig dit..

? att känna sig så utmattad att man inte ens orkar kämpa för livet längre, man bara tänker på hur man ska försvinna, hur man ska göra så de lättar för alla andra kring än.

? Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards