sandralinneasofia

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra Mitrovic - 29 januari 2014 07:51

Igår vart det en stund hos bästavän efter skolan för kände att hon behövde det och känner att hon behöver det än och önska man kunde göra mer än vad man verkligen kan..
Men är ju faktiskt inte de lättaste! :-/ jag älskar dig bästavän och hoppas allt kan bli bra någon gång <3
Mycket tankar går till dig!
Så igår vart det ingen promenad men det ska de bannemig bli ikväll :-) behöver röra på mig känner jag! Är välbehövligt de här!! Nu är jag påväg till skolan i alla fall! Och hoppas snart min praktik kan komma igång snart så man kommer igång på den biten och sikta på jobbiten! Men hoppas ni får en toppen Onsdag och att den blir som ni tänkt er :-)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 27 januari 2014 10:52

Idag vart de en hemma dag för imorse mådde jag illa som bara den och halsen mådde ju inte bättre :-/ men nu känner jag bara av magen som inte mår helt hundra :-/ vet inte vad de är med den! Men siktar på skolan imorgon för det måste jag och idag kände jag ännu en längtan tills praktik! Hoppas verkligen den kan komma igång snart!
Men har i alla fall fått lite städat här hemma och snart kommer vi också fortsätta med allt rensande här hemma!
Tänkte jag skule börja med promenader på kvällarna så man kommer igång lite o inte blir så stilla sittande för den här förskyldningen lär ju aldrig släppa :-( less på skiten och vill bara komma igång med träningen känner jag, hade riktigt jävla sug i morse! Men så vet jag att oftast när jag tränar så tränar jag hårt har svårt att bara göra lätt därför tänkte jag att jag sätter igång med promenader UTAN backar! För har jag backar så kommer jag ändå på hårdträning! Så ikväll blir det min långa joggingrunda fast gående ;-)
Sen efter Tindra sovit middag blir de en sväng till parken är de tänkt och hoppas de kan bli de fast de blåser så mycket annars får jag väl ta med henne utanför bara och åka pulka eller något för inne kan vi inte vara hela tiden!
Nä nu ska jag strax fixa lunch o vila lite! Hoppas ni andra får en bra måndag :-)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 26 januari 2014 09:28

Varför är det bara en som ska höra av sig hela tiden? Jag orkar inte detta har försökt o hålla kontakter med folk i omgångar men när jag väl slutar höra av mig så hör jag inte av någon längre och då är jag mer än ensammast ! Förstår mig inte på hur vissa folk tänker!! Därför jag har svårt med folk i min närhet för att människor alltid sviker någon gång! Beror på hur litet det är men just nu känns det som allt är stort! :-( svårt o ta tillbaka vänner men vill ändå dom ska ta kontakt själva för nu är de bara jag som får ha kontakt med folk för att ha folk kring mig och ja de finns folk som hör av sig till mig men de är knappt en gång på ett halv år! Och då kanske ni känner ensamheten! Dom enda jag har nära mig är min sambo o mitt barn numera. Har svårt o släppa in dom helt också men tar dom mer in i mitt liv än vad jag gör med andra! Särskilt min sambo för han känner mig bättre än någon annan! Så han vet hur jag fungerar o dömer mig inte så utav det! För de har tyvärr med min uppväxt o göra och ibland hatar jag det för jag vill inte alltid reagera så mycket som jag faktiskt gör... Det gör ont i mig också och jag mår otroligt dåligt utav det!!
Nä nog med ångest här....

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 23 januari 2014 16:15

Vet inte vad det är, men känner mig väldigt ensam! Känns som de enda jag har är mina två älsklingar Anteman & Tindra! Utan dom hade det känts ännu värre! Men känner mig så sviken av alla! Visst tar jag kanske åt mig mycket när de gäller den biten men känns bara som de ska passa när alla andra vill, känner mig bortglömd på något sätt! Gör ju jävligt ont kan jag ju berätta!! Vill inte ta ut all ilska här men är så jag känner och de gör fruktansvärt ont!!
Ibland önska jag att jag inte föddes o att allt nog hade varit mycket lättare för alla i min närvaro, eftersom ni ändå glömmer mig!! Visst jag hör inte av mig överdrivet mycket till alla människor i min omgivning men jag har försökt ha kontakt med alla men ändå är de någonstans jag gör fel enligt er!! För känns som jag aldrig får något tillbaka!!
Och därför tänker jag nu inte hänga så mycket på Facebook utan tog bort apparna på mobilen så man inte går in där 24/7!
Hoppas ni andra har ett bra liv där ute!
Och vill bara säga att jag älskar min lilla familj mer än något annat här i världen och ni kommer först alltid <3

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 16 januari 2014 09:19

Ja idag är jag hemma från skolan då jag inte mår helt hundra men tänkte jag skulle försöka fixa till lite här hemma! Och idag är det min fasta dag och ska skriva här vad jag äter o dricker tänkte jag!

Frukost: vanilj yoghurt 1dl med 1skiva delikatess knäckebröd i, 4 koppar kaffe med mjölk
Lunch: Gulaschsoppa
Mellanmål: 4koppar kaffe
Middag: 1st kycklingbröstfilé & 1näve rivna morötter och 1matsked turkisk yoghurt.
KALORIER: 554

Känns bra. Är ju 500 kalorier de aka vara men ge satt att de åtminstone inte ska bli 600 kalorier! Så detta känna bra.. Nu ta det lugnt!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 5 januari 2014 11:53

Ja idag är de söndag och denna kväll för 3år sen så låg jag o försökte sova med värkar. Tänka dig vad tiden går fort :-) och du är så stor min söta fina flicka <3
Försöker få i Tindra lite lunch just nu och har precis städat här hemma.
Funderar på om jag ska jogga är sjukt sugen på det :-) får se om jag gör det.. Egentligen ska jag ta det hyfsat lugnt eftersom jag inte är helt kry. Men vill inte sitta helt stilla i heller. Men kanske blir slapp nu när Tindra ska vila o sen tar jag bara en promenad ikväll när hon sover :-) får se vad jag känner för..

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 3 januari 2014 19:26

Börjar undra om jag någonsin kommer kunna lära känna mig själv :-/ alltid när jag försöker vara lycklig så kommer alltid en ny sak jag deppar över :-/ jag orkar inte mig själv o har alltid sagt att jag hatar mig själv men har egentligen inte fattat varför för en typ nu.. Jag kan bli hysterisk för ingenting o när jag väl tänker efter så inser jag att jag hade nog fel (och detta händer ofta) jag försöker tänka positivt men de kommer alltid något negativt imellan. Mina känslor orkar jag inte med, önskar i ibland att jag slapp känna något själv o att jag inte kunde såra andra människor.. För allt gör så fruktansvärt ont att jag snart är väld all smärta jag kan få!! För att jag är sådan konstig människa :-(

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 3 januari 2014 11:34

Jani längtar som skjutton tills vi kan flytta till Landskrona och tills vi kan börja om från början. Längtan är obeskrivligt stoor <3
Det ska bli så skönt att komma ifrån denna hålan!

På måndag fyller våran älskade lilla bebis 3år <3 tänka sig vad tiden går fort, våran lilla flicka har blivit så stor och håller på att sluta med blöja också. Sån stor tjej <3

Så i helgen blir de att storstäda här hemma även damma vilken jag tycker är så trist.. Funderar på om man ska fixa de på lördagen och resten på söndag.
Men de löser sig.
Längtar så innerligt mycket tills jag kan träna igen.. Tills all jävla förskyldning är vek!
Nä nu ska jag ta de lugnt här o se vad som händer, senare ska Ante o jag ha möte o sen ska vi inhandla grejor till kalaset :-)

Hoppas ni andra får en toppen helg :-)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards