sandralinneasofia

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Sandra Mitrovic - 21 februari 2014 10:12

Ja ni idag känner jag mig riktigt seg men känner också en längtan tills jag kan börja jogga igen för imorse hade jag ju inte lika ont i halsen. Wiiihoo! Hoppas det är påväg åt rätt håll! Men tänkte jag skulle ställa mig på min crosstrainer i 15min och göra 10situps på våran hjälpreda ;-) så man får in lite!
Sen ser vi om det blir svärmor idag eller inte. Ante mår ju sisådär så när han vaknar till liv får vi se om det blir av. Hoppas det på något sätt för att komma hemifrån och för Tindras skull och på ett sätt är de jobbigt eftersom jag typ precis börjat med LCHF och alla har ju inte såna varor hemma! Men får göra så gott jag kan sen tänkte jag ha med mig knäckebröd bara!
Annars om detta inte blir av vet jag inte man vad ska göra i helgen mer än att terosera lillasyrran lite :-) men som sagt hoppas faktiskt vi kommer iväg!
Min kära våg var ju slut på batteri :-( så fick mätta mig runt magen bara och det visade -2cm sen den 7 februari :-) så det känns toppen!

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards