sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2017

Ångest!

Av Sandra Mitrovic - 28 augusti 2017 12:07

Det gör så fruktansvärt ONT!
Jag försöker hitta ett arbete som skulle passa mig. Men tro mig de är fan inte lätt.. först låg jag o fundera på (något man kan arbeta hemifrån med?) Jo det hade ju varit något, när jag är hemifrån för mycket så stressar de mig o jag sjunker ner i botten. Men för övrigt så vet jag också att jag behöver komma ut bland folk för o få de sociala. Men jag har så många problem som dyker upp.. för de flesta är jag sämst på engelska o ska jag plugga de så kan jag inte plugga hundra saker samtidigt, o just nu kommer körkortet först. Sen har jag funderat på senaste tiden om man bara ska bli brevbärare/tidningsbud. Kanske inte de roligast men slipper kunna allt de där som jag känner press i hela tiden..
Jag får ångest varje gång jag ska till jobbet numera. Jag är sämst på engelska o de skrämmer mig numera att ens ställa mig i kassan. För allt blir hela tiden så jävla komplicerat om det kommer en kund som pratar engelska o ska ställa mässa frågor.. jag skäms!!!
Jag orkar inte ha de såhär mera..
Jag vill kunna bra engelska men jag har inte tid o plugga de nu. Jag vill utbilda mig till något. Har till o med funderat på frisör. Eller hålla på med naglar igen. Men vill utbilda mig så jag lär mig hur man gör de bra. Men allt jag vill kostar en jävla massa pengar.. plus att ska jag börja plugga något så tror jag att jag även måste plugga upp mina betyg innan jag börjar plugga till de jag vill.. O jag är så rädd. Rädd för att misslyckas o rädd för att jag är så dålig att jag inte klarar av det..
Rädslan får mig o tvivla!

/ S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards