sandralinneasofia

Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra Mitrovic - 21 maj 2015 11:44

allting känns lite omtumlande! Jag tänker på er och hoppas ni har de bra. För de är ni faktiskt världa och jag saknar er..
Kommer inte på mycket o skriva för helt plötsligt känns de tomt.. Men även om du har svikigt mig så finns jag ändå här för dig, vill inte se dig såhär. Vill se dig stark och med kämparglöd!
Jag kan inte hjälpa det men vissa människor betyder bara något extra för mig och jag vet att ditt sårande i stort sätt inte va ditt beslut! Men hatar att du lät någon annan bestämma över dig..
Jaja, allting gör fortfarande ont, men de gör inte att jag slutat bry mig. För jag kan inte sluta bry mig. För jag vill finnas för er o hjälpa er.
Hoppas ni förstår!

Sandy

Av Sandra Mitrovic - 13 maj 2015 19:09

jafyfan! Vad ont jag har!
Fick åka hem från jobbet idag o ledig fredag också sen se om jag klarar jobba helgen eller inte.. Men tror knappast de om de fortsätter såhär. Och fick tid hos läkaren på tisdag i alla fall. Så tur de o så sa hon ju att jag kunde kontakta sjukgymnasten men är så många röda dagar så känns som jag likagärna kan ta läkaren först för vet inte om jag ens klarar av o jobba men antar att man bara kommer bli sjukskriven på deltid :-/ vilket jag kommer få kämpa mig igenom... För när jag fick sätta mig ner på jobbet hade de gått ca 2-3timmar. O då hade jag svin ont och kunde gråta av smärtan. O jag är inte sån, jag brukar pina mig in i de sista!
Men vi får se hur de går dom här dagarna och sen vad läkaren säger på Tisdag.. Och hoppas på de bästa!

Sandy

Av Sandra Mitrovic - 3 maj 2015 08:17

ledig denna söndag!
Och idag tänkte jag att Tindra o jag skulle gå ut nu på förmiddagen. Först ska vi käka frukost o sen ska jag bara diska. Sen iväg, tänkte även gå inom ÖoB, handla det schampo osv. Sen blir det att städa hela eftermiddagen sen när vi kommer hem..
Hoppas ni får en trevlig söndag för här Skinner solen som bara den, så ser framemot att gå på en promenad :-)

Sandy

Av Sandra Mitrovic - 1 maj 2015 09:50

ja jag jobbade ju den större delen av dagen men min chef sa att blev de lugnt så skulle jag få gå hem. Så jag vart jätte glad, då vi skulle med Tindra o se majbålet här i Landskrona för första gången. Så fick i alla fall gå hem vid 17:00. O raka vägen hem eller nej inte hem men till Landskrona för att möta upp mina älsklingar. Så det vart pizza käk innan. O sen gick vi ner mot majbålet.. Asså jag måste faktiskt säga att jag har aldrig sätt något finare! I mina hemtrakter va de typ bara o se själva majbålet, i Åstorp va de bara lite sång, majbål och raketer!
Men här va det fanken magiskt! Först höll dom tal på torget osv (såg inget av det) sen gick dom ner mot stranden och spelade musik o sjöng, sen va de lite tal till. Sen va det riddare ridande på hästar en skulle föreställa vinter och en sommar o så skulle dom fecktas om vem som vann om de va sommar eller vinter och sommar vann ju såklart ??
Och sen sjöng dom och tände brasan. Enormt vacker och sen va de även fint med solnedgången bakom. Riktigt vacker.
Detta är verkligen våran stad!
Bästa va det och Tindra höll sig vaken till vi kom hem, gör tog vagnen i nödfall med oss. Men hon satt nästan inte alls i den, och nästa gång blir de ändå ingen då vi har en annan liten ?? men hon är ju förstår för vagn, och vi har den verkligen bara nödfall numera!
Nähe, nu ska jag se våra bästa år lite medans Tindra tittar på en Barbie film hon fick igår, för vi gick ju givetvis inom hemmakväll innan vi begav oss hem, så vart en varsin serie till mig o Ante och Tindra fick välja en film så det vart Barbie..
Sen ska jag ge mig på att städa här hemma men tänkte att min älskling skulle få sova ut först :-)
Hoppas ni får en bra fredag.

Sandy

Ovido - Quiz & Flashcards