sandralinneasofia

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 13 augusti 2013 12:11

ja vädret har hoppat från sol till regn i några dagar nu och jag börjar redan tröttna då dom förstör mina promenader jag har på förmiddagarna, och då vi har ett dåligt regnskydd så vill jag inte släppa ut Tindra i regnet så hon blir sjuk. så idag kom vi 15min från hemmet och sen var de bara att vända igen för det öste ner och man blev dingsur typ direkt!! Tur att de inte hindrar mig från att jogga åtminstonde.

Men när de är sånt här väder så önska jag bara att jag hade ett joggingband så jag kunde jogga medans Tindra vila. så är de något jag önskar mig i present så är det de..


I alla fall, Tindra vilar nu jag ska lägga mig i sängen och kolla film och bara slappa är själv lite seg, så får se om man slumrar till..

Ikväll blir det i alla fall jogging, läängtar =)


Sannie'

Av Sandra Mitrovic - 13 augusti 2013 08:10

Jag är så trött på att vara den jag är, humöret jag har är de värsta och jag väljer fel vägar nästan hela tiden. Blir så trött på mig själv ibland att jag helst av allt hade velat begrava mig levande. Smärtan jag själv ger mig kan få mig ur balans o mina nära får lida! Och de är dom inte världa. ..
Rätt ofta säger jag saker innan jag tänker efter, och när jag väl tänker efter så blev allt så fel..

Bära eller brista, är vad som snurrar här dagligen.
Därför är träningen den bästa medicinen och de får mig att må bättre fast jag helst av allt vill försvinna i mellanåt..

Sannie`

Ovido - Quiz & Flashcards