sandralinneasofia

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 14 augusti 2013 11:51

Kommer jag någonsin få varaa mig själv....
Vill kunna vara mig själv den JAG vill vara. Men just nu känns de som jag aldrig kommer få/kunna vara det.
Snart kommer jag inte orka med allt mera för allt är så tungt o jobbigt.

Vill vaara en bättre person, men så fort jag försöker så känns det som allt rasar igen. SMÄRTA!
Aallt gör så ont och jag vill baraa försvinna, gömma mig från alla människor.
Men i slutändaan så vet jag inte vart jag ska ta vägen elller vem jag ska vända mig till.
Kaan jag inte få bli den människa jag vill vara!!!

Kamp!
Sannie`

Av Sandra Mitrovic - 14 augusti 2013 11:11

Det innebär att de är min ledig dag träningen. Men känner mig grymt sugen på att jogga ändå men är samtidigt bra om jag håller mina lediga dagar, men får se hur jag gör.. Nu ska jag alldeles strax lägga lillsnuttan här. Oh vilket väder vi har :/ och vi som måste hämta Antes skolbok osv. Men de får vi se om de blir idag eller en annan dag denna vecka.
Har förresten klippt mig igen vart asa bra ;) nu vill jag bara färga håret också, men de får vänta tills pengarna inkommer..

Sannie`

Ovido - Quiz & Flashcards