sandralinneasofia

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 3 augusti 2013 16:04

Imorse satt jag på en film till Tindra och kom sen på att de är ju Lördag då kan vi gå promenad nu ju (brukar annars gå antingen efter eller innan mitt pogram) så när filmen var slut så gick vi en runda och Tindra klarade hela vägen utan napp :) stora flickan och om hon var snäll så lovade jag att vi skulle stanna till i parken innan vi gick hem o de va hon :) sen vart de lite lunch och vila både för henne och mig så 14:30 kom hon in o väckte mig. O vi ska strax gå till affären allihoopa. :)

Mitt mål är att väga 75kg när jag börjar skolan igen och eftersom jag redan väger 76,8kg så ser jag de målet som något jag kan utföra. För en gångsskull :D

Imorgon står de städ på schemat så på förmiddagen blir de promenad och sen får vi se. Eftersom jag lovat Tindra att vi ska till Morfar i helgen så får vi se om han har tid imorgon på förmiddagen eftersom vi har städ på em..

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards