sandralinneasofia

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 9 augusti 2013 21:46

Gud vad jag älskar detta. Har gjort av med 860 kalorier idag och börjar själv känna att jag håller på att gå ner i vikt.. Vart inte frysta grönsaker till middag utan åt de dom andra åt, så vart hemmagjord pyttipanna. Men hade ätit för lite kalorier annars, hade slutat på minus pga all träning, nu slutar de åtminstonde på lite mindre än 200 kalorier.
Super nöjd med dagen imorse när jag var på promenad gick jag sketa fort, fatta de inte själv och nu när jag jogga så bestämde jag mig för att jogga 5stolpar istället för 4 och gå 1. Sen sista biten skulle jag jogga hela tiden o gjorde mer än vad jag hade som mål. Skit bra detta.
Imorgon ska jag o Tindra käka frukost osv och vakna till liv, sen blir de promenad o efter de parken. Sen på em får vi främmande men tanken är att jag ska jogga ändå på kvällen, så är ju mitt mål eftersom dt redan varit 1dag för mycket vila denna vecka o inte ens på mina vilodagar jo en dag. Ska bli kul o se om jag klarar att gå ner de kg jag har som mål till jag börjar skolan. Nej nu ska jag käka mina ägg o kolla film och hoppas lite myspys med min underbara kärlek <3

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 9 augusti 2013 09:13

Idag blir det en promenad om en stund och sen ett ärende innan de blir hem o käka lunch sen blir de vila middag för Tindra. Sen på em tänkte jag cykla lite med Tindra har jag lovat så får väl se hur dr blir för måste in med papper o sen skulle jag vilja ner en sväng till Pappa, men vi får se hur det blir idag. Men ikväll blir de jogging ;)
Mat som äts idag
Frukost: 3koppar kaffe, en portion havregrynsgröt
Lunch: omelett
Mellanmål: 1st knäckebröd
Middag: 200gram frysta grönsaker
Kvällsmål: ägg

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards