sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Mig själv

Av Sandra Mitrovic - 14 augusti 2013 11:51

Kommer jag någonsin få varaa mig själv....
Vill kunna vara mig själv den JAG vill vara. Men just nu känns de som jag aldrig kommer få/kunna vara det.
Snart kommer jag inte orka med allt mera för allt är så tungt o jobbigt.

Vill vaara en bättre person, men så fort jag försöker så känns det som allt rasar igen. SMÄRTA!
Aallt gör så ont och jag vill baraa försvinna, gömma mig från alla människor.
Men i slutändaan så vet jag inte vart jag ska ta vägen elller vem jag ska vända mig till.
Kaan jag inte få bli den människa jag vill vara!!!

Kamp!
Sannie`

 
 
Angelica

Angelica

14 augusti 2013 11:58

Älskade vän, vet hur svårt det är kunna finna ro och kunna vara sig själv alltid, men du ska veta att du är stark och du kommer klara detta! <3
Jag kommer finnas vid din sida hela tiden, älskar dig vännen! <3

http://inmyworld.bloggplatsen.se

Sandra Mitrovic

15 augusti 2013 07:36

Tack vännen

 
Emma

Emma

14 augusti 2013 15:25

Varför vill du bli en bättre person? Sandra du är redan bra som du är. Jag vet att det är mysko att jag kanske kommenterar och att du kanske inte bryr dig eftersom att vi inte har någon kontakt längre. Men jag bryr mig och tycker inte om när folk mår dåligt. Efter allt som har hänt så hoppas jag att vi kan bli vänner så småningom då vi ska gå vårt sista år tillsammans. :) Ta hand om dig!

http://lifeishurtful.blogg.se

Sandra Mitrovic

15 augusti 2013 07:35

Ja men ingen vet mer än min sambo... Så är de bara varesig folk vill tro de eller ej.
Men du har rätt bryr mig inte så mycket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards