sandralinneasofia

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 11 augusti 2013 18:46

Denna dagen har varit riktigt slapp må jag säga.. Dagen har typ gått ut på att se film, sovit, ätit :P Ante o jag har turats om att vila medan Tindra inte ens ville vila 30min. Blir nog tidigt i säng ikväll. Men efter att inte gjort så mycket idag så har de ändå blivit stöckigt för Tindra rivit ut alla leksaker mellan filmerna :P så jag la Tindra i badet och började plocka undan medan Ante fixade resten på Tindra. Så nu ser de bättre ut här hemma men blir städ o tvätt imorgon ändå.. Men nu kikar Tindra o jag film sen blir de nog sängen för Tindra och jag ska ut på min joggingtur då det inte vart något igår kväll då våra gäster åkte 22:00 ungefär och jag som är så mörkrädd vill inte jogga i mörkret. Men idag blir de av :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 11 augusti 2013 07:21

Dagens invägnings resultat var bra så dagen började ändå bra fast man vaknade till åska o massa hemska saker. Idag blir det nog bara en mysdag med massa film o slapp. Och jag hoppas på att vädret är bättre ikväll så jag kan jogga i alla fall.. Men de visar sig! Tänka sig att det vart.
-9gram på vågen :D lycklig tjej. Bara fortsätta såhär då :)
Tindra o jag har hunnit äta frukost och myst framför tvn. Vi har sätt både skrollan och Madricken är ju bara kortfilmer vi har.
Och mjölk behöver vi ha hem, men får nog vänta tills imorgon eller åtminstonde till vädret är bättre :P rädd för att bli blöt :P haha nä men när de regnar så mycket på en gång vill man helst inte gå ut.
NäHe njuta av lite slapp :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 11 augusti 2013 07:06

Veckans vikt/cmtrar

Vikt: 75,9
Midja: 91cm
Lår: 62cm
Arm: 35cm
Rumpa: 110cm
Bröst: 103

Veckans minus
(på en vecka)

Vikt: - 9gram
Midja: -1cm
Arm: -1cm
Rumpa: -2cm
Bröst: -1cm

Nöjd med resultatet och fortätter här :)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards