sandralinneasofia

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 2 augusti 2013 06:55



Vikt: 76,8kg
Midja: 92cm
Lår: 62cm
Arm: 36cm
Rumpa: 112cm
Bröst: 104 cm

Gått ner
Vikt: -4kg
Midja: -2cm

De andra har jag inte mätt på över ett år så jämför bara dessa två denna gången.
Men är ändå bra för midjan hade inte rört sig alls för någon dag sen bara men mätte ju inte så noga i heller.

Men är ändå sjukt glad att de går så bra.
Nu ska jag försöka så ni får en invägning åtminstonde 1gång i veckan.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 augusti 2013 21:46

I inlägget innan snackade jag ju om att jag för några dagar sen vägde 77,9 och ville absolut inte väga 80kg igen.. Och att jag igentligen ska väga mig imorgon men tjuv vägde mig ikväll och vägde 77,2 kg :D detta går ju fan riktigt bra :D ska bli roligt o se om vågen vissar den samma imorgon bitti eller om de är mindre då jag igentligen ska väga mig på morgonen. Men eftersom det varit min "fasta" dag idag så har jag ändå gjort av med dom kalorier jag ätit :P
Joggingen gick bra ikväll, känns skit bra o super skönt, måste ju även träna styrka även fast de är dö tråkigt, men gör jag alltid efter min joggingrunda så man inte får mer hängmage än vad man har + armar. Nä lägga sig o läsa min braiga bok ;)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 augusti 2013 18:16

Idag är de min "fasta" dag och har ätit runt 600 kalorier men om man räknar de jag tränat bort så är de 100 kalorier något och har inte tränat färdigt ännu :P men åt över 2000 kalorier igår så har värsta ångesten också. Vägde mig i veckan och ska väga mig imorgon men sist jag vägde mig vägde jag 77,9 och mitt mål är att absolut INTE komma till 80kg igen, så kämpar verkligen här.. Häromdagen motstod jag till o med fikabröd och de är jag stolt över eftersom jag alltid har lätt för att falla in i dom dåliga vanorna igen.. Så får jag se hur länge jag klarar att inte äta gottis. De lägsta jag går är dipa, morötter/gurka. Så får vi se hur långt jag klarar det. Men medans vågen vinglar runt 77, något så kommer jag låtabli och försöka hålla mig på dom max kalorierna jag har.
Ikväll blir de jogging efter 3dagars vila från det eftersom vi igentligen skulle tälta,men vädret har varit alldeles för knas. Men vi får se om de blir av eller om man hittar på något annat roligt.

Nu fortsätta kika på Nalle Puh - Heffaklumpen med Tindra, ovanligt nog bara andra gången idag.

Längtar till joggingen <3

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards