sandralinneasofia

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Sandra Mitrovic - 2 augusti 2013 20:58

Känner mig gråtfärdig, men vet inte varför för jag saknar allt som bara försvinner ifrån mig.
Har idag varit med storesyrran med familj på stranden o efter allt kände jag hur mycket jag verkligen SAKNAR henne. Så de gör ont att hon bor långt bort.
O är så synd att min släkt är så dålig på att höra av sig. :/ är ju självklart inte bättre själv även om jag försökt i omgångar.
Aja sak samma.
Blev min vilodag idag istället för imorgon så då är de bara på de igen imorgon.
Är trött o elendig :/

Måste erkänna att jag åt lite glass innan men tog ingen egen utan va Tindra som inte orkade sin så de va inte mycket.
Nä läsa bok o slappa!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 2 augusti 2013 07:41

Ja idag vet jag inte riktigt vad som händer, beror lite på vädret också.. Tanken är nog att vi ska åka någonstans o bada om de blir tillräckligt fint väder i helgen i alla fall. Men nu på morgonen blir de att ta de lugnt och sen runt tio tiden blir det en promenad. Sen får vi se vad som händer

Hoppas ni har det bra där ute :)
Jag hoppas solen tittar fram på riktigt idag!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 2 augusti 2013 06:55



Vikt: 76,8kg
Midja: 92cm
Lår: 62cm
Arm: 36cm
Rumpa: 112cm
Bröst: 104 cm

Gått ner
Vikt: -4kg
Midja: -2cm

De andra har jag inte mätt på över ett år så jämför bara dessa två denna gången.
Men är ändå bra för midjan hade inte rört sig alls för någon dag sen bara men mätte ju inte så noga i heller.

Men är ändå sjukt glad att de går så bra.
Nu ska jag försöka så ni får en invägning åtminstonde 1gång i veckan.

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards