sandralinneasofia

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Mitrovic - 1 april 2013 13:34

Ja idag är det Måndag och dessutom en röddag, så idag händer inte så mycket men imorgon är det skola och dagis som gäller. Känns faktiskt skönt att komma igång igen, hemmalivet är inte min grej riktigt.

Idag har vi i alla fall hunnit med 80mins promenad med backar ;)
Får se om vi går till parken sen eller om de blir städning, behöver ju städa men orkar igentligen inte. Men kan ju också vara bra och få de gjort innan skolan och de börjar. Men beror lite på Tindra när hon vaknar och hur pigg hon är. Annars får vi ta städningen på Onsdag då jag ändå ska tvätta, aja det återstår och ser.

Ikväll blir det i alla fall att köra lite intervaller och styrka, innan mina armar ballar ur igen. Kan ju hoppas på att vi har gymmet på idrotten denna vecka, så man kan köra styrka där.

Hoppas ni haft en bra Måndag i alla fall. Ska väl ge mig på n här disken som jag heller inte pallat med :P får en känsla av att jag varit jäkla lat, men är väl inte lätt när man inte mår prima!

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 1 april 2013 07:37

I helgen firde vi påsk ensamma, får faktiskt säga att det var lite mysigt, vi målade ägg/teckningar. Så inget att klaga över, kan däriimot säga att jag varit trött på hela dagen igår, men idag ska vi ut på en promenad efter mitt program tänkte jag och sen om vi orkar efter Tindra sovit middag blir de nog parken :) det behöver hon efter den lata gårdagen.

Tindra vaknade 1timme senare idag, kan de bero på att vi stallde fram kl 1timme också , så igentligen är det ingen skillnad.

Nä nu kolla barnkanalen och lite frukost-kaffe :D

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards