sandralinneasofia

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Sandra Mitrovic - 29 april 2013 19:57

Idag var de skolan och dagis som gällde och sen efter det gick jag för att träffa min syster som var i Åstorp en sväng, men snart bor ni här på heltid och de gillar jag verkligen <3

Sen blev de hem och leka, laga mat osv. Sen hade jag planer på att ut och jogga, men har sån värk i armar o knän så tränade lite styrka och försöka satsa på att komma igång med de mer regelbundet, för de är jag dålig på, men så fort jag har uppehåll från.styrkan så får jag lika ont igen :( vill inte de här mer. Tror jag måste besöka sjukgymnasten igen :/ vill ha hjälp att få bort smärtan, för träna styrka hemma.är ju inte de roligaste och blir inte gjort så ofta som jag tror jag behöver.

Otoligt jobbigt.

Får se hur man avslutar denna dag då.
Hoppas ni.andra haft en bra Måndag :)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards