sandralinneasofia

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Sandra Mitrovic - 7 april 2013 20:29

Japp färdig med träningen för idag. Vart en joggingrunda på 5,6km som tog 43min och gjorde av med 426kalorier :) skönt och komma ut på en joggingrunda på kvällen innan man verkligen tar kväll. Ska bli ordentligare med det. Och imorgon tänkte jag köra striktare med kosten, men Ante sa att jag måste hjälpa dom att äta upp restena i kylen, men de jag kan slänga in i frysen ska ju in där.

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 7 april 2013 07:25

Idag vaknade jag av mig själv lite innan sex. Ja då var det bara att stiga upp då jag typ va pigg :P och Tindra vaknade några minuter efteråt. Så vi hann äta frukost, sen ville hon ut, men de ville ju inte jag, inte innan sju på morgonen. Så Ante la henne igen då hon fortfarande va mega trött, och hade vi gått ut och gått så hade hon somnat i vagnen. Saknar faktiskt min gamla vagn. Då det var bättre liggläge och skönare och köra och bättre att ha på dagis. Hoppas vi snart får hem den igen.
Men i alla fall, ska åtminstonde ut och jogga idqg och sen städa här hemma då det är stökigt igen.

Nu dricka kaffe och vaka mera till liv innan man gör något!

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards