sandralinneasofia

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Sandra Mitrovic - 10 april 2013 21:23

Mitt mål enda sen jag börjde med att jogga, så har det varit att jag ska klara av att jogga 5km. Och den rundan jag körde.ikväll vart på 7,5km och jag är riktigt stolt över mig själv, har väl sprungit just den rundan 3-4ggr men har joggat i 1timme kanske 3-4 veckor. Så har ju klarat de ett tag i alla fall.

Nu imorgon så ska vi till Helsingör med klassen, så får.se om.jag orkar jogga efter att gått där. Annars tar ja de bara på Fredag.


Sannie

Av Sandra Mitrovic - 10 april 2013 17:03

Idag var det skolan som gällde och var flummig till max. När jag kom hem ville jag bara sova, men kan ju inte lägga mig såhär tidigt. Och vart tidig middag idag och sen ska jag bada Tindra så hon är ren till hon ska till dagis imorgon :P och sen blir det ta tag i disken och göra sallad till imorgon. Och till sist jogging.

Just nu hade jag helst av allt bara gått och sovit eller ut och joggat nu. Men har en dotter som vill ha mig i närheten nu när hon är kraslig och jag varit borta hela dagen. Fick en riktig bamsekram när jag kom hem :D

Snart se om man kan bada henne och så och sen se vad som händer :)

Sannie

Av Sandra Mitrovic - 10 april 2013 17:02

Idag var det skolan som gällde och var flummig till max. När jag kom hem ville jag bara sova, men kan ju inte lägga mig såhär tidigt. Och vart tidig middag idag och sen ska jag bada Tindra så hon är ren till hon ska till dagis imorgon :P och sen blir det ta tag i disken och göra sallad till imorgon. Och till sist jogging.

Just nu hade jag helst av allt bara gått och sovit eller ut och joggat nu. Men har en dotter som vill ha mig i närheten nu när hon är kraslig och jag varit borta hela dagen. Fick en riktig bamsekram när jag kom hem :D

Snart se om man kan bada henne och så och sen se vad som händer :)

Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards