sandralinneasofia

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Sandra Mitrovic - 12 april 2013 10:43

Trött på allt som har med vänskap just nu :/

Finns nog ingen vän som INTE har lämnat mig en gång.

Visst orkar inte bry mig så mycket igentligen, men är ju ändå

himla störigt. Är jag sånt problem då? Kan ju tro det.


Tur jag har min sambo, oavsätt om vi kan bli ovänner och jag sårat honom och han mig

så har vi ändå inte lämnat varandra och det är jag glad för. För något sånt hade jag inte

klarat av, då hade jag gått under jorden.

Jag kanske är stark, men hur mycket som helst klarar jag inte.

Och är många gånger jag känt att jag bara vill försvinna, för jag inte orkar kämpa mera!


SUCK!!


Sitter i skolan och har rast, börjar snart igen.

Haft möte med skolpsykologen om varför jag går i Särskolan.

Och det gick bra och har iförsig vetat varför, men fick se papperna nu och

var tydligen mer utredningar än vad jag visste.


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards