sandralinneasofia

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Godmorgon :)

Av Sandra Mitrovic - 29 mars 2013 07:08

Ja här är vi uppe innan tuppen ;) innan sex vaknar Tindra varje morgon numera, inte alltid det roligaste,fast och andra sidan hade hon sovit längre hade väl jag vaknat ändå vid sex tiden. Men det varar ju inte hela livet så varför klaga?
Idag ska vi nog bara ta det lugnt, för jag är helt seg i kroppen efter joggingpasset igår. Men är ju som det ska vara då, får se hur joggingpasset blir ikväll ;)

Men när Tindra lagt sig för att sova middag tänkte jag åka till Hyllinge och handla påskägg till mina älsklingar och handla annat som behövs. Och det var ju ingen människa som ville följa med så får bli ensam.

Ha en bra Fredag på er :)

Sannie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Mitrovic - 9 november 2018 13:34

Jag beundrar verkligen folk som gör det dom vill & verkligen kan tänka på sig själva! ni ska ha en guldstjärna! man bör göra detta mera, men känns som de bara blir hinder för hinder ! ...

Av Sandra Mitrovic - 8 november 2018 09:07


I Tisdags blev Heylin 3år, min lilla pajas. Men natten till Onsdag kom den äckliga magsjukan på besök! usch. så vi ligger magsjuka ännu. jag och dom små är bättre men I morse fick Tindra det också. Så vi har isolerat oss här hemma. Även på Heylins f...

Av Sandra Mitrovic - 25 oktober 2018 11:48

jag ropar på hjälp, men ingen ser mig - vägrar höra mig! Jag ser rakt in i en dimma, dimman till min död! jag är så svag att jag inte orkar kämpa. mitt huvud exploderar, jag exploderar. jag vill inte mera! jag orkar inte själv, men ändå står jag...

Av Sandra Mitrovic - 2 oktober 2018 09:21

Hon har så ont, och jag önskar varje dag att jag kunde ta över hennes smärta.. Nu kanske hon måste åka in igen.. Den här jävla cansern kan försvinna från våra liv. Jag vill inte förlora henne redan. Min älskade Mamma .! Sannie ...

Av Sandra Mitrovic - 1 oktober 2018 07:59

...när man vill mer än vad man klarar av. Detta är så hemskt. När man skriker på hjälp, men där finns ingen som kan hjälpa. När man går under av sig själv. Mina antidepressiva har hjälpt länge nu. Men nu känns de som om min utmatthet tar över. Och ja...

Ovido - Quiz & Flashcards