sandralinneasofia

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 19 mars 2013 20:36

Nu börjar jag känna mig på G igen med träning. Och denna gången ska det gå som jag vill

och förhoppningsvis kommer det göra det på ett eller annat sätt, men när man ser efter man

stått stilla på vågen himla länge att man gått ner -2kg så får man motivationen igen.

Så idag gick jag ut på en power walk på 40min och har gjort mina styrke

övningar både före och efter. =)


Blir nog hemma imorgon på förmiddagen, då Tindra fortfarande är kraslig och tror inte

hon mår så bra kroppsmässigt även om hon inte hade feber nu på eftermiddagen/kvällen.

Så får jag va hemma med henne på förmiddagen och Ante på eftermiddagen, då vi har mingel

på skolan på eftermiddagen/kvällen. Vill ju gärna vara med på förmiddagen också, men är Tindra

sjuk så är hon ju det. Och Ante måste ju gå till sitt också!


Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det mysa framför Johan Falk...

Rögle-Leksand idag också. HOPPAS Leksand vinner ;)


Sannie

Av Sandra Mitrovic - 19 mars 2013 09:00

Sitter nu i skolan

men var ju här 07:00 så då måste man ju vara helt sjuk i huvudet

men då förstår jag själv att jag har mycket i mitt huvud nu som

snurrar! =/ Meb får väl hoppas allt löser sig på rätt sätt snart så man kan

börja mår bra igen och sköta livet som man ska!!


Senare blir det lunch dejt med min fina vän Emelie, hon skulle ha maten färdig när jag kommer

så fin hon är..  =) <3


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards