sandralinneasofia

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 24 mars 2013 15:48

Hejsan.

Idag började vi morgonen med mys, men efter ett tag tog vi på oss kläderna och begav

oss ut på en promenad och det var himla skönt. Möte även på lite hästar och det tyckte ju

Tindra var så roligt =) Sen efter promenaden vart det en liten stund i parken, men märkte att

Tindra frös så vi begav oss hem och åt mellanmål istället. Och efter de mös vi lite till och sen var de dax

för lunch och efter det vilade vi.. Sen när jag vaknade kände jag att jag ska faktiskt baka mig en morotskaka

som Älsk sagt att han ville ha =) Så vart att fika med den och nu känner jag ännu mera att jag måste jogga ikväll innan Ante och jag myser ner oss i soffan till en film. Och de ska jag banne mig göra. Nu ligger i alla fall Tindra i min säng och kollar på Hello Kitty =) Hon har legat stilla hela tiden, vilket förvånnar mig ;P


Vissa människor förstår nog inte vad vänskap är, och tillit.

Ni svek mig alldeles för mycket för att jag ska kunna förlåta er.

För det finns gränser och tro mig det är många fler som har svikigt

mig så mycket och dom har inte med mig och göra! Tänk er för innan ni gör något!


Saknar min systerAlexandra och hoppas vi snart kan ses och

hitta på roliga saker tillsammans, jag längtar <3


41 dagar kvar <3


annie

Ovido - Quiz & Flashcards