sandralinneasofia

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 20 mars 2013 20:17

Idag i skolan skulle vi fixa och förbereda till en mingelkväll på skolan

och var faktiskt trevligt, i alla fall att tillaga de (då jag älskar att laga mat).

Men har aldrig innan testat att göra egen rödbettsallad, men de gjorde vi och den vart

riktigt god får jag lov att säga... Sen när jag kom hem, mötes jag av en glad Tindra och när jag

väl var hemma så verkade hon hur pigg som helst, så vi får se hur natten/morgonen blir

så får det avgöra om det blir dagis imorgon efter läkarbesöket! Hoppas lite på de då jag faktiskt

konstigt nog vill till skolan. Men mår hon dåligt så mår hon ju såklart dåligt.. =)


Idag berättade Ante vad han vägde och jag vart riktigt glad, då han vägde mer än vad jag gör

och när man alltid vägt mer än honom så blir man ju lycklig, för för mig så ska ju killen väga mera.

Så vart super glad och Ante sa "Vad duktig du är" (som lyckats gått ner så mycket) Men är ju såklart inte nöjd ännu

ska ner mera! Va sugen på en joggingrunda idag, men jag skippade de då jag är trött och ont i kroppen,

får bli imorgon istället eller om de blir stavarna, får se vad vädret vissar.. Men oavsätt vad så gjorde

jag mina styrkeövningar jag lovat mig själv att göra varje dag (åtminstonde veckodagarna)..


Nej nu ska jag nog ta något liten att käka, blir nog lite blomkål och skinksås och morötter!


S

Ovido - Quiz & Flashcards