sandralinneasofia

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 21 mars 2013 20:30

Träning ger effekt....


Jani när jag kom hem från skolan idag så kände jag mig helt slut och sa att jag inte orkade något nästan

men sen tänkte jag att jag ska peppa mig till att åtminstonde dra mig ut på ett joggingpass,

det klarade jag och stolt är jag. Och nu sitter jag här och är faktiskt pigg, känner mig åtminstonde

inte så trött som jag gjorde innan joggingpasset. Och ska komma in mer och mer i joggandet nu igen.

För det va de jag älskade typ bara ha några få dagar man tar långpromenad på kvällarna. Men när allt är

som vanligt igen här hemma och alla är helt friska så ska jag nog börja gå långpromenad efter dagis igen.

Men nu har vi ju lov en vecka efter imorgon, men är hon frisk på lovet så blir det nog säkert en morgonpromenad på morgonen som jag brukade göra på helgerna innan...


Idag har i alla fall inte hänt så mycket mer än att jag varit i skolan och att Tindra fortfarande är sjuk och vi måste ringa läkarna igen! Fattar inte varför dom inte kunde ta prover idag för när vi var där, men är bara på dom igen så man är helt hundra på att de verkligen inte är något. Och prover får man ju mer svar av än att läkarna inte TROR att det är något...


Imorgon blir det skolan till runt tolv och sen ska jag och en vän vidare till Hyllinge, tänkte handla lite och skälla lite ;P


Har tänkt på det att det är mycket falska människor jag möt på i mitt liv

och det är faktiskt riktigt jobbigt och det tär på mitt psyke. Man är ju självklart

glad för dom som finns där dom få det är, men varför ska man svika sina vänner?

Och framför allt sin BÄSTAVÄN ?


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards