sandralinneasofia

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Sandra Mitrovic - 3 mars 2013 22:42

Idag har vi typ bara slappat...

Skulle igentligen storhandlat idag, men vart inte så då Ante lät Tindra och jag sova längre

så sov middag as länge :P Men efter vi sovit så bestämde i alla fall vi att jag och Tindra

skulle gå en sväng till affären och handla lite "skit", och vi gick ditt utan vagn och allt,

så tog ju extra tid eftersom vi skulle stanna överallt ;)

Så nu imorgon har jag sagt att jag ska försöka komma in på kost & träning ingen, och

hoppas på mera lycka denna gången!

Imorgon är det skolan som gäller, men har sagt att jag måste sköta de denna veckan.

Och är ju lediga på Onsdag så blir ändå bara 4dagar denna vecka. Och på Onsdag är det

annat planerat tvätta/städa/storhandla.


Önska mig lycka till då jag ska träna mig då det ligger choklad i kylen som jag INTE får äta.



Helgen som kommer blir det nog Landskrona, inte helt bestämt ännu men lutar mest åt det

då jag känner att Tindra måste komma ifrån lite.

AnteMan ska nog till sin kompis/bror medans jag åker till Svärfar & Monica <3

Då det är tråkigt och vara hos hans kompis när vi har Tindra med oss och dom bara sover:P haha

Så då är jag hellre hos Svärfar & Monica <3


Imorgon satsar jag på en joggingrunda innan mitt pogram på tvn börjar ;)


Nu ska jag kika lite till här på nätet sen blir det sängen så man kommer upp imorgon =)

Men med en morgonpigg flicka här hemma så kommer man ju alltid upp ;)

tur hon har en hyfsat morgonpigg Mamma också ;D


Sannie

Ovido - Quiz & Flashcards